شاسی بلند زیبا و با وقار تویوتا هریر ۲۰۲۲ (ویدیو)

تویوتا هریر ۲۰۲۲ بر خلاف مدل قبلی اش که فقط با یک موتور توربوشارژری به بازار عرضه می شد اکنون فقط با یک موتور تنفس طبیعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که در تیپ پایه تویوتا راو4 نیز مشاهده می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا هریر مدل ۲۰۲۲ را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا هریر ۲۰۲۲ با یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری و تنفس طبیعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که قادر است 231 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی موتور از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو فرستاده می شود. تویوتا هریر ۲۰۲۲ می تواند ظرف 9.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حدکثر سرعتش را به 190 کیلومتر بر ساعت برساند.

تویوتا هریر ۲۰۲۲ بر اساس اصول معماری جدید جهانی تویوتا (TNGA) ساخته شده است و در مقایسه با قبل کمی بزرگتر و کم ارتفاع تر است و نیم رخش بیشتر به خودروهای کوپه شباهت دارد. چراغ های جلو از نوع ای ای دی ماتریکسی هستند و به بالای جلو پنجره چسبیده اند. چراغ های مه شکن نیز از نوع ال ای دی هستند و رینگ های 18 اینچی دو رنگ نیز در مدل جدید به چشم می خورند.

آریاک سفر

در داخل کابین تویوتا هریر ۲۰۲۲، یک کنسول الماسی شکل به چشم می خورد که از زین اسب الهام گرفته است، همچنین تجهیزاتی بسیار جدید و نوآورانه از جمله سقف پانورامای الکتروکرومیک و یک آینه عقب دیجیتال نیز مشاهده می شوند. گفتنی است این شاسی بلند در حال حاضر فقط در ژاپن و چند کشور دیگر عرضه می شود و کمپانی تویوتا زمانی برای عرضه جهانی آن مشخص نکرده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز