ورود مقتدارنه تویوتا کمری مدل 2023 به بازار (ویدیو)

با این که چند سالی است بازار به سمت خودروهای شاسی بلند گرایش پیدا کرده است ولی تویوتا کمری سدانی است که همچنان در صدر جداول فروش قرار دارد و طی بیست سال گذشته توانسته است با اقتدار جایگاه خودش را به عنوان بهترین خودرو جاده ای و خانوادگی حفظ کند. این خودرو سابقه خوبی برای خودش رقم زده است و امروزه به صورت هیبریدی نیز عرضه می شود که بسیار کم مصرف است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا کمری مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا کمری مدل 2023 که رقبایی مانند هیوندای سوناتا و هوندا آکورد را پیش رو دارد، از موتوری بسیار قوی بهره می برد که می تواند 301 اسب بخار نیرو تولید کند، علاوه بر این، کیفیت سواری آن بسیار بالاست، کم مصرف است و کابین بسیار جادارش آن را برای سفرهای طولانی مدت بسیار راحت می کند. از دیگر تجهیزات تویوتا کمری مدل 2023 می توان به نور بالای اتوماتیک و دوربین جلو اشاره کرد که می تواند تابلوهای جاده را بخواند و آن ها را روی صفحه نمایشگر دیجیتال نمایش بدهد.

آریاک سفر

تویوتا کمری مدل 2023 هندلینگی بسیار پاسخگو دارد، غربیلک فرمان هنگام عبور از پیچ ها سفت و محکم می شود و هنگام پارک کردن بسیار نرم و سبک احساس می شود. عملکرد سیستم ترمز نیز بسیار عالی است، علاوه بر این، در نسخه هیبریدی باتری از صندوق عقب به زیر صندلی های عقب انتقال یافته است و به این ترتیب مالکان این مدل دیگر نگران کم جا بودن صندوق عقب نخواهند بود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ورود مقتدارنه تویوتا کمری مدل 2023 به بازار (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز