پرواز بمب افکن اتمی و مافوق صوت B1 آمریکا (ویدیو)

بمب افکن اتمی B1 لنسر که تحت تملک نیروی هوایی ارتش آمریکا است تاکنون در ماموریت های مختلفی از جمله جنگ افغانستان، عراق و سوریه شرکت کرده است. این بمب افکن تا حدودی توانست نقش های بمب افکن بی 52 را بر عهده بگیرد و حضور پر رنگی داشته باشد. در این ویدیو با نحوه تجهیز و پرواز این هواپیمای غول پیکر نظامی آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، تا سال 2008 حدود 11 فروند از هواپیمای بمب افکن بی 1 در سوانح هوایی از بین رفتند. این بمب افکن با چهار موتور می تواند به حداکثر سرعت 1350 کیلومتر بر ساعت برسد و تا 5 هزار و 500 کیلومتر شعال عملیاتی داشته باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آریاک سفر

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “پرواز بمب افکن اتمی و مافوق صوت B1 آمریکا (ویدیو)

  1. مجید. گفته:

    تعجب می‌کنم مگر نمیشه بجای توسل به زور با فرهنگسازی جهانی امن آرامش درست کنیم. دیگه چه وقت ما هم مانند ممالک غربی در صلح زندگی می‌کنیم. مثلا سوئد. دانمارک. نروژ و…..

  2. ایرج گفته:

    بگویید اگر می تواند به جنگ ویروس کرونا رفته و آن را بمباران کند . بشر واقعا موجود احمقی است .‌ این همه تجهیزات جنگی و ناو و هواپیما و زیردریایی و موشک هسته ای قاره پیما درست کرده ایم . ولی یک ویروس کوچک به تنهایی با دویست کشور وارد جنگ شده و همه را به لاک دفاعی فرو برده و تا کنون چند میلیون نفر قربانی گرفته است . دشمن اصلی بشر در روی زمین ، بیماری های واگیر دار و بی آبی و تغییرات اقلیمی است . ولی با وجود اینکه بشر کتک این دشمنان اصلی را می خورد ، ولی هنوز به هوش نیامده است .

  3. حسن گفته:

    به راحتی در تله پدافند ها گرفتار خواهدشد. الان دیگه زمان هواپیما نیست .فقط پهپاد اون هم از نوع ایرانی .ویرانگرررر

    • مهدی گفته:

      جیگر ما کم کم ۱۰۰ سال از نظر علمی از اونا عقب هستیم نگاه نکن تو رسانه های ما بزرگنمای های خنده دار از قدرت علمی ما میکنن همین پهباد های ما کپی برداری از روی پهباد های اونا هست بله ایران هم موفقیت های داشته ولی خیلی عقب هستیم تو هر ضمینه ای

  4. شهرام گفته:

    جالبیش اینه که بازتاب راداریش یک چهارم فانتومه. بازتاب راداری این غول بی شاخ و دم یک متر مربع و مال فانتوم چهار متر مربع است، یعنی تقریباً اندازه یه پهپاد تو رادار دیده میشه ولی با این تفاوت که حدود سی تن مهمات فقط داخلش حمل میکنه واگر بخواد زیر بالها و بدنه هم مهمات حمل کنه بیست تن هم اونجا میتونه بزنه که البته بازتاب راداریش افزایش پیدا میکنه….

  5. محسن گفته:

    متاسفانه بزرگترین افتخار ات ما اینه که تکنولوژیهای پنجاه سال پیش اونهارو مهندسی معکوس بکنیم !!
    البته کمتر موفق شدیم جنگنده های قدیمی اونها رو مشابه سازی کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز