لحظه سوخت گیری جت جنگنده سوخو 30 از هواپیمای مادر (ویدیو)

عملیات سوختگیری هوایی که فقط در هواپیماهای نظامی انجام می گیرد به آن ها اجازه می دهد بُرد بیشتری داشته باشند و بتوانند مدت بیشتری در آسمان بمانند. علاوه بر این، هنگامی که سوخت گیری در آسمان انجام بگیرد، هواپیما می تواند هنگام تیک آف از روی زمین وزن بیشتری را به مهمات، بار یا پرسنل اختصاص بدهد و سوختگیری کامل را به بعد از این مرحله موکول کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سوختگیری یک فروند جنگنده سوخو 30 متعلق به ارتش هند را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جنگنده سوخو 30 ام کا ای، یک جنگنده دو موتوره و چند منظوره است که مأموریت آن برتری هوایی است و تحت لیسانس شرکت سوخو روسیه، توسط شرکت هوا و فضای هندوستان ساخته و در اختیار نیروی هوایی هند قرار گرفته است.

آریاک سفر

بدنه جنگنده سوخو 30 ام کا ای از تیتانیوم و یک آلیاژ آلومینیومی بسیار سخت ساخته شده است و بال های کانارد به آن اجازه می دهند زاویه حمله بیشتری به خودش بگیرد و مانور کبری را به راحتی انجام بدهد. علاوه بر این، برخورداری از ویژگی ابررانشی نیز قدرت مانوردهی آن را بسیار افزایش داده است. این جنگنده با بهره گیری از مخزن سوخت داخلی می تواند به مدت 3.75 ساعت به اجرای عملیات بپردازد و چنانچه در هوا سوختگیری کند، مدت پرواز آن به 10 ساعت و شعاع عملیاتی آن به 3000 کیلومتر افزایش پیدا می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لحظه سوخت گیری جت جنگنده سوخو 30 از هواپیمای مادر (ویدیو)

  1. ایرج گفته:

    به به به … آفرین به هند . همین چند وقت پیش بود که بیماری کرونا در آن کشور اوج گرفته بود و کپسول اکسیژن کافی تداشتند و کلی آدم بخاطر نبودن کپسول اکسیژن در بیمارستان ها مردند . عیب نداره . عوضش هواپیمای سوخو دارند که روی هوا سوخت گیری می کنه !!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز