تویوتا bz4x مدل 2023؛ شاهکار خودروساز ژاپنی رونمایی شد (ویدیو)

ژیوار

آن طور که پیداست کمپانی تویوتا قصد دارد دوباره به بازار خودروهای برقی بازگردد و این بار با عرضه شاسی بلند bz4x نشان داده است که عزمش برای رقابت در این بخش جدی است. تویوتا bz4x مدل 2023 از ظاهری زیبا و متفاوت از محصولات بنزینی تویوتا بهره می برد و بر خلاف خودروهای تمام برقی مانند تویوتا راو 4 برقی، این محصول در سرتاسر دنیا در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند تویوتا bz4x مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا bz4x مدل 2023 در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به بازار عرضه خواهد شد که هر دو نسخه می توانند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 405 کیلومتر را بپیمایند. تویوتا bz4x به طور مشترک به همراه سوبارو سولترا توسعه یافته است و هر دو خودرو تقریباً یکسان هستند.

تویوتا bz4x در دو تیپ XLE و Limited عرضه می شود که هر کدام می توانند دیفرانسیل جلو و تک موتوره و یا چهار چرخ محرک و دو موتوره باشند. از جمله تجهیزات این شاسی بلند جدید می توان به سقف پانوراما، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب اشاره کرد.

دریان سفر امید

نسخه دیفرانسیل جلو و تک موتوره تویوتا bz4x می تواند 201 اسب بخار نیرو تولید کند در حالی که نسخه چهار چرخ محرک و دو موتوره 215 اسب بخار نیرو را به چرخ ها منتقل می کند.

قیمت تیپ XLE در حدود 43215 دلار و قیمت تیپ Limited در حدود 47900 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان