پرواز 72 جت جنگنده و هلی کوپتر ارتش سلطنتی انگلیس (ویدیو)

ژیوار

روز ششم فوریه امسال، ملکه الیزابت دوم به نخستین حکمران بریتانیا تبدیل شد که 70 سال در رأس قدرت بوده است، به همین مناسبت هواگردهای نیروی دریایی سلطنتی، نیروی هوایی انگلستان و نیروی هوایی سلطنتی بر فراز لندن به پرواز در آمدند و مانورهایی انجام دادند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که صحنه هایی از این مانور را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، به مناسبت هفتادمین سالگرد حکمرانی ملکه الیزابت دوم، در یک نمایش هوایی شش دقیقه ای، بیش از 70 فروند هواگرد از بالای کاخ باکینگهام پرواز کردند و خانواده سلطنتی نیز از بالکن معروف قصر این نمایش را تماشا کردند.

پیش از این نمایش هوایی، بیش از 1400 سرباز و 250 سواره نظام از ارتش بریتانیا در مقابل تماشاچیان رژه رفتند و شمشیرها و مدال های ملکه را به نمایش گذاشتند. در نمایش هوایی بر فراز کاخ باکینگهام، هیلکوپترهای آپاچی، جنگنده یوروفایتر تایفون و رد اروز (Red Arrows) نیز شرکت داشتند.

دریان سفر امید

هلیکوپتر بوئینگ ای اچ 64 آپاچی (AH-64 Apache)، یکی از محصولات کمپانی بوئینگ و یک هلیکوپتر تهاجمی چهار پره است که از دو موتور بهره می برد. تاکنون بیش از 1000 فروند از این هلیکوپتر تهاجمی ساخته شده است. ارتش ایالات متحده آمریکا کاربر اصلی این هلیکوپتر به شمار می آید ولی به عنوان هلیکوپتر تهاجمی اصلی ذر کشورهایی مانند یونان، ژاپن، هلند و سنگاپور نیز خدمت می کند. آپاچی بدون سوختگیری هوایی 480 کیلومتر و با سوخت گیری 1900 برد دارد و می تواند به حدکثر سرعت 273 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز