قیمت پژو 2008 جدید در اروپا چقدر است؟

قیمت پژو 2008 جدید، محصولی که غول فرانسوی خودروسازی جهان از عرضه آن در بهار 2020 خبر داده بود اکنون در سایت های فروش خودروی کشورهای اروپا، 30 تا 31 هزار و 500 یورو – حدود 500 تا 525 میلیون تومان با احتساب هر یورو 16 هزار و 700 تومان- ثبت شده است.

به گزارش کاماپرس شاسی بلندهای جمع و جور در بازار تمام کشورهای دنیا بسیار پرطرفدارند و در ایران نیز این نوع خودروها با اقبال گسترده ای مواجه می‌شوند. بر این اساس پژو 2008 جدید نیز در صورت ورود به کشور با استقبال متقاضیان مواجه می‌شود. البته با توجه به تعرفه های وارداتی و شرایط خاصی که ایران به لحاظ تورم قیمت خودروهای خارجی با آن مواجه است قیمت پژو 2008 جدید هم مثل سایر خودروهای لوکس نجومی خواهد بود و خرید آن تنها برای اقشار بسیار محدودی از جامعه میسر است.

در ادامه نگاهی داریم به گزارشی که فرارو درباره مشخصات فنی پژو 2008 جدید منتشر کرده است.

طراحی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰؛ یک بچه شیر با دندان های نیش جذاب

آریاک سفر

بدنه پژو ۲۰۰۸ جدید بسیار متمایز و جذاب‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. تلفیق اشکال هندسی چندضلعی با برخی خطوط نسبتا نرم‌تر، حالتی گیرا، دل‌چسب و اسپرت را برای ظاهر این بچه شیر متولد سرزمین خروس‌ها رقم زده است. در قسمت جلو شاهد طراحی جالب توجه قسمت داخلی جلوپنجره هستید که با نوار‌های کرومی کوچک و لوگو پژو به خوبی تزیین شده است. حالت سه‌گانه لامپ‌های دیلایت درون کاسه چراغ‌ها به همراه نوار‌های LED بلندتر در جوانب سپر که شبیه به دندان نیش حیوانات وحشی به نظر می‌رسند، در نوع خود تهاجمی و ستیزه‌جویانه جلوه می‌کند.

غربیلک فرمان دوشاخه پژو ۲۰۰۸ جدید؛ خوش دست و جوان پسند

پنل کیلومترشمار نیز در ارتفاعی بالاتر قرار گرفته تا راننده بتواند بدون نیاز به انحراف زیاد چشمان خود از روی جاده، به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشد؛ ناگفته نماند که نمایش سه بعدی اطلاعات در این پنل بسیار منحصر به فرد و هیجان‌انگیز جلوه می‌کند. گذشته از شمایل متفاوت داشبورد، غربیلک فرمان دوشاخه پژو ۲۰۰۸ نیز جذاب، خوش‌دست و جوان‌پسند جلوه می‌کند.

پیشرانه 4 سیلند و با قدرت 128 اسب بخار پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰

طبق گفته‌های شرکت پژو پیشرانه معروف و پرکاربرد ۱.۲ لیتری بنزینی توربوشارژ این کمپانی موسوم به TURBO-TECH ۱۳۰ بیش از سایر قوای محرکه گازوئیلی و برقی در پژو ۲۰۰۸ جدید به خدمت گرفته خواهد شد؛ این پیشرانه ۴ سیلندر ۱۲۸ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت پژو 2008 جدید در اروپا چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز