۵ دریل شارژی پرفروش برای استادکاران حرفه ای + قیمت

دریل شارژی
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مزیت دریل‌های شارژی در مقایسه‌ با مدل‌های برقی این است که محدودیت مکانی برای اتصال به برق ندارد. دریل شارژی در بازار از مدل متابو با قابلیت ایجاد سوراخ‌های به قطر 32 میلی‌متر تا یوروبور با سوراخ‌هایی به عمق 55 میلی‌متر می‌تواند در مشاغل مختلف چوب‌کاری، تراش‌کاری، فلزکاری و دیگر مشاغل صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند دریل شارژی برای استادکاران حرفه‌ای پرداخته است.

دریل شارژی متابو مدل MAG28LTX32

اگر بنا دارید از یک دریل فوق‌حرفه‌ای برای کارتان استفاده کنید، یکی از پیشرفته‌ترین و البته گران‌ترین محصولات این حوزه، دریل مگنت شارژی متابو 32 میلی‌متر مدل MAG28LTX32 است. این دریل شارژی 131 میلیون و 230 هزار تومان قیمت دارد.

فناوری و ساخت دریل مگنت شارژی متابو، ساخت کشور آلمان است. این دریل شارژی پایه مغناطیسی قدرتمند و سیستم خنک‌کنندگی حرفه‌ای دارد.

با خرید این دریل همچنین می‌توانید از ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش استفاده کنید.

راز آسمان پایتخت

دریل شارژی MAG28LTX32

با استفاده از مدل MAG28LTX32 می‌توانید روی لوله و سطوح عمودی و بالای سرتان کار کنید. توان این دریل شارژی 25.2 ولت و ولتاژ آن ۳ آمپر است. قطر سوراخکاری این دریل با گردبر 32 میلی‌متر و با مته 13 میلی‌متر است و می‌تواند حداقل تا عمق ۵۰ میلی‌متری را سوراخ کند.

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، وزن بالای این دریل است. بنابراین اگر فکر‌ می‌کنید یک دریل ۱۴.۵ کیلوگرمی برای‌تان سنگین است شاید بهتر باشد سراغ مدل‌های دیگر بروید.

بیشتر بخوانید:

دریل شارژی متابو مدل KHA36-18 LTX 32

دریل بتن‌کن شارژی متابو 36 ولت مدل KHA36-18 LTX 32 مدل سبک‌تری در مقایسه با MAG28LTX32 است و البته قیمت کمتری هم دارد و می‌توانید با پرداخت 92 میلیون و 700 هزار تومان آن را بخرید.

قطر مته‌کاری این دریل در فلز ۱۳ میلی‌متر،‌ در چوب ۳۰ میلی‌متر و در بتن ۳۲ میلی‌متر است. این دریل در هر دقیقه 4500 ضربه وارد می‌کند و سه‌کاره است؛ می‌توانید از آن به‌عنوان دریل، دریل چکشی و چکش تخریب استفاده کنید.

دریل بتن کن شارژی متابو نشانگر باتری هم دارد که می‌توانید وضعیت شارژ را با استفاده از‌آن بررسی کنید. همچنین از طراحی ارگونومیک و بدون لرزش دسته برخوردار است.

دریل مدل KHA36-18 LTX 32

دریل مگنت شارژی یوروبور 36 میلی‌متر مدل EBM.360

برند یوروبور ساخت هلند است. دریل مگنت با مته گردبر می‌تواند قطر 36 میلی‌متری و با مته معمولی قطر 13 میلی‌متری ایجاد کند. همچنین قابلیت ایجاد سوراخ تا عمق 55 میلی‌متری را دارد. توان دریل یوروبور 1350 وات و ولتاژ آن 37 ولت است. این دریل هم در میان مدل های مشابه خود وزن نسبتا زیادی دارد و 11.7 کیلوگرم است.

در صورت خرید این دریل می‌توانید از کالاهای همراه این محصول از جمله محافظ دریل، بطری روغن برش‌کاری، محافظ گوش و عینک ایمنی هم بهره‌مند شوید.

دریل یوروبور مدل EBM.360

دریل بتن‌کن شارژی متابو مدل KHA18LTX

این دریل در سه حالت معمولی، چکشی و تخریب عمل می‌کند و می‌تواند در هر دقیقه 4000 ضربه با قدرت 2.2 ژول بر ضربه وارد کند. دریل بتن‌کن مدل KHA18LTX با قیمت 41 میلیون و 510 هزار تومان عرضه می‌شود و با سه کیلوگرم وزن، یک دریل نسبتا سبک در مقایسه با همتایان خود به شمار می‌رود.

قطر مته‌کاری با این دریل در فلز 13 میلی‌متر، در چوب 25 میلی‌متر و در بتن 24 میلی‌متر است. یکی از مزیت‌های این دریل شارژی، این است که در کنار ۱۸ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان تعمیرات مادام‌العمر دارد.

دریل متابو مدل KHA18LTX

دریل چکشی AEG براشلس لیتیوم مدل BSB18CBLLELI-252X

دریل AEG مدل BSB18CBLLELI-252X قابلیت چکشی دارد و موتور آن از نوع براشلس (بدون ذغال) است و دسته آن ضدتعریق و ارگونومیگ است. این دریل از قابلیت چپ‌گرد و راست‌گرد با حالت چکشی و ساده برخوردار است و باتری آن لیتیوم ۱۸ ولت با قابلیت شارژ در 50 دقیقه است.

دریل AEG با قیمت 35 میلیون و 500 هزار تومان و به همراه دو باتری لیتیومی، کیف برزنتی، مته و سرپیچ‌گوشتی به فروش می‌رسد.

دریل AEG مدل BSB18CBLLELI-252X

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز