گران ترین هتل های 5 ستاره اصفهان شبی چند؟

هتل-اصفهان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

انتخاب هتل و اقامتگاه از اولین کارهایی است که به هنگام برنامه‌ریزی برای سفر باید انجام دهید. هتل‌ها به نسبت ستاره‌ای که دارند خدمات و امکانات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌کنند. در این میان هتل‌های 5 ستاره هتل‌های لوکسی به شمار می‌روند که دارای بیشترین و کامل‌ترین امکانات برای مسافران هستند. اگر مقصد سفر شما اصفهان باشد هتل‌های 5 ستاره‌ای که در این شهر تاریخی وجود دارند در مرکز شهر و در قسمت‌های تاریخی و گردشگری شهر واقع شده‌اند و دسترسی به تمام دیدنی‌های این موزه‌شهر زیبا را فراهم کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش به معرفی گران‌ترین هتل‌های 5 ستاره اصفهان می‌پردازد:

1ـ هتل عباسی اصفهان

این هتل در بافت تاریخی شهر و در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان واقع شده است. هتل عباسی اصفهان در سال 1106 قمری و به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. اتاق ها و سوئیت‌های این هتل مناظری از اماکن تاریخی این شهر مانند باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ را دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق ساده یک تخته و دوتخته، سوئیت قاجاریه و سوئیت صفویه است که سوئیت‌های قاجاری و صفوی این هتل علاوه بر تجربه یک اقامت دلنشین برای عکاسی نیز مناسب هستند. هزینه اقامت در این هتل از شبی 3 میلیون و 798 هزار تومان تا 9 میلیون و 781 هزار تومان متغیر است.

هتل-عباسی-اصفهان-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2ـ هتل پارسیان کوثر اصفهان

این هتل در همسایگی زاینده‌رود و سی‌و‌سه‌پل قرار دارد. هتل کوثر دارای دو ساختمان شامل ساختمان اصلی و ساختمان فیروزه است و آن‌ها شامل اتاق استاندارد و انواع سوئیت‌های نرمال، سوئیت رویال و سوئیت دوطبقه هستند. این هتل همچنین دارای انواع رستوران‌های سنتی و مدرن است و از دیگر ویژگی‌های آن باید به کلوپ ورزشی، بیزینس سنتر، کلینیک دندانپزشکی و خشک‌شویی اشاره کرد. قیمت اقامت در این هتل از شبی 3 میلیون و 900 هزار تومان تا 5 میلیون و 930 هزار تومان متغیر است.

هتل-کوثر-اصفهان-کاماپرس

هتل‌های چهارستاره اصفهان

هتل‌های 4 ستاره نیز امکانات و خدمات زیادی به مسافران ارائه می‌کنند ولی به علت هزینه اقامت کم‌تری که به نسبت هتل‌های 5 ستاره لوکس دارند انتخاب اول بسیاری از مسافران برای اقامت هستند. در ادامه به معرفی بهترین‌ هتل‌های 4 ستاره اصفهان می‌پردازیم:

3ـ هتل پیروزی اصفهان

این هتل در مجاورت باغ و عمارت چهل‌ستون و در کم‌ترین فاصله از نقش‌جهان قرار دارد. دسترسی راحت این هتل به تمام آثار تاریخی و دیدنی اصفهان از مهم‌ترین دلایل مسافران برای انتخاب این هتل برای اقامت است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به فروشگاه‌های سوغاتی و صنایع‌دستی، سالن همایش و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های دوتخته و سه تخته و سوئیت‌های رویال و سنترال است. هزینه اقامت در هتل پیروزی اصفهان از شبی 2 میلیون و 224 هزار تومان تا 3 میلیون و 867 هزار تومان متغیر است.

هتل-پیروزی-اصفهان-کاماپرس

4ـ هتل عالی‌قاپو اصفهان

این هتل در خیابان شمس‌آبادی و خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد و دارای معماری سنتی و تاریخی است. از امکانات جذاب این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، فروشگاه‌های فرش و صنایع‌دستی و استخر اشاره کرد. اتاق‌های هتل عالی‌قاپو شامل اتاق‌های دوتخته سینگل، دوتخته دبل و اتاق سه تخته است و یک سوئیت بزرگ و یک سوئیت کوچک دارد. هزینه اقامت در هتل عالی‌قاپو اصفهان از شبی 2 میلیون و 220 هزار تومان تا 3 میلیون و 390 هزار تومان متغیر است.

هتل-عالی-قاپو-اصفهان-کاماپرس

5ـ هتل سفیر اصفهان

این هتل در خیابان چهارباغ عباسی و روبه‌روی هتل عباسی قرار دارد و دارای معماری مدرن است. این هتل دارای سالن اجتماعات، مرکز تناسب‌اندام، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوعی است. از دیگر امکانات هتل سفیر باید به مجموع آبی آن و حمام ترکی که یکی از حمام‌های سنتی اصفهان است اشاره کرد. اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه تخته و چهارنفره است و سوئیت‌های آن شامل سوئیت رویال و سوئیت چهارنفره است. هزینه اقامت در این هتل از شبی یک میلیون و 672 هزار تومان تا 4 میلیون و 265 هزار تومان متغیر است.

هتل-سفیر-اصفهان-کاماپرس

انتهای پیام.

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز