لاکچری ترین هتل ایران کدام است؟

انتخاب محل اقامت، یکی از مهمترین بخش‌های سفر است که تاثیر زیادی بر کیفیت سفر می‌گذارد و آن را در یاد و خاطر فرد ماندگار می‌کند. عده‌ای از گردشگران، مقاصدی را صرفا به خاطر اقامتگاه‌های لوکس یا متفاوت آن انتخاب می‌کنند.

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از لاکچری‌ترین و منحصر به فردترین هتل‌های ایران است که گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند. اگر شما هم قصد دارید که یک اقامت فراموش نشدنی و مجلل در تهران را تجربه کنید، برای رزرو هتل اسپیناس پالاس لحظه‌ای درنگ نکنید.

به گزارش کاماپرس، همچنین اگر مهمانی از خارج کشور دارید و برای شما مهم است که بهترین و باشکوه‌ترین پذیرایی را از او به عمل آورید، هتل اسپیناس بهترین هتل بهترین گزینه برای اینکار است. هدف از سفر به شهر زیبای تهران هر چه که باشد، رزرو هتل اسپیناس پالاس، اولین قدمی است که این سفر را برای مسافران، به یادماندنی و دوست‌داشتنی‌تر می‌کند.

در این گزارش، لاکچری‌ترین هتل ایران و امکانات آن معرفی شده است.

چه ویژگی‌هایی هتل اسپیناس پالاس را خاص کرده است؟

هتل اسپیناس پالاس در 21 طبقه همراه با 400 اتاق و سوئیت ساخته شده است و در معماری مدرن آن از الگوهای معاصر معماری الگوبرداری شده است. خدمات این هتل در سطح استانداردهای بین‌المللی بوده و معمولاً برای میزبانی از افراد مشهور هنری، سیاسی، ورزشی و نظایر آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هتل اسپیناس پالاس در منطقه خوش‌ آب و هوای سعادت آباد تهران واقع شده است.

راز آسمان پایتخت

از جمله امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به استخر، سالن ورزشی و سونا اشاره کرد. لابی باشکوه و معماری خاص آن، تالارهای مجلل، رستوران و کافی‌شاپ، موسیقی زنده، فروشگاه و مراکز خرید متعدد از دیگر امکانات ویژه این هتل مدرن است.

این هتل دارای امکانات رفاهی کامل در اتاق‌ها مانند سرویس قهوه و چای رایگان، اینترنت رایگان و پرسرعت، سیستم پخش،  صندوق امانات و بسیاری موارد دیگر است. هر کدام از اتاق‌های نشیمن، میز ناهارخوری و مبلمان راحتی با‌کیفیت داشته و در داخل هر اتاق، میزی برای کار مسافرانی که در سفر هم به کارهای خود رسیدگی می‌کنند، قرار دارد.

هتل اسپیناس پالاس؛ بهترین هتل برای ماه عسل

افرادی که به دنبال رزرو بهترین هتل برای گذراندن یک سفر عاشقانه در تهران هستند، هتل اسپیناس پالاس می‌تواند بهترین مکان برای این منظور باشد و انتظارات شما را از یک تعطیلات رمانتیک برآورده کند. همچنین می‌توانید در رستوران‌های دریایی، سنتی، فرانسوی و تایلندی این هتل یک شام عاشقانه را در کنار همسرتان تجربه کنید.

بهترین تالار برای برگزاری یک عروسی لاکچری

جشن عروسی، یکی از شیرین‌ترین و خاطره‌انگیزترین لحظات برای زوج‌های جوان است و آنان تمایل دارند که این مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. مجموعه هتل‌های اسپیناس، بهترین انتخاب برای برگزاری مراسم‌های عروسی، میهمانی یا رویدادهای اجتماعی است. این هتل با داشتن چندین تالار مختلف می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه مشتریان خود باشد.

تالارهای مجموعه اسپیناس ضمن ارائه غذاهای لوکس ایرانی و بین‌المللی، بهترین نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع را برای شما فراهم می‌کند و خدمات باکیفیت و پذیرایی بی عیب و نقصی به مهمانان ارائه می‌دهد.

در صورتی که مهمانان مراسم عروسی شما کم تعداد هستند، سالن‌ها و تالارهای مختص مجالس کم جمعیت همچون سالن ایوان با بهترین خدمات در اختیارتان قرار خواهد گرفت و اگر مهمانان جشن شما بیشتر باشند، می‌توانید تالارهای بزرگ‌تر این مجموعه نظیر تالار امیران را با جمعیت 700 تا هزار نفر رزرو کنید.

رزرو هتل-کاماپرس

محبوب­ترین رستوران برای قرارهای کاری و عاشقانه

اگر به دنبال یک قرار کاری یا عاشقانه خاطره‌انگیز هستید، می‌توانید با دعوت همکار یا همسر خود در رستوران لاتون هتل اسپیناس، طعم‌های نوینی از غذاهای بین‌المللی تایلندی، دریایی، فرانسوی و سنتی را تجربه کنید. رستوران لاتون این هتل با چیدمانی جذاب، چشم‌اندازی بی‌نظیر از طبیعت و طعم‌های دل‌انگیز غذا، تجربه‌ای شیرین و فراموش نشدنی را برای شما و همراهانتان به همراه می‌آورد.

هتل اسپیناس پالاس تهران-کاماپرس

رزرو اقامت در هتل اسپیناس پالاس با “علاءالدین تراول”

متقاضیان رزرو هتل اسپیناس پالاس در تهران و سایر هتل‌های ایران می‌توانند با مراجعه به وبسایت علاءالدین تراول و قسمت رزرو هتلهای ایران ، هتل مورد نظر خود را در کمتر از یک دقیقه به صورت آنلاین رزرو کنند. متقاضیان سفر به شهرهای داخلی نیز می‌توانند در راستای رزرو تور و رزرو لوکس‌ترین هتل‌های شهر مقصد خود، از کارشناسان مجرب آژانس گردشگری علاءالدین یاری بجویند و برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های متنوع این مجموعه به آدرس www.alaedin.travel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02174495 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لاکچری ترین هتل ایران کدام است؟

  1. مهرداد گفته:

    بنظر من خاص ترین و زیباترین هتل ایران هتل شاه عباس اصفهان است با قدمتی سیصد ساله که به دستور شاه سلطان حسین صفوی بنا گردید و در سال ۵۱ بشکل مدرن و امرورزی بازسازی شده است با نقش و نگاره و آینه کاری بسیار زیبا با ۲۲۵ اتاق و سوئیت و ۱۴ تالار که محل اقامت شاه سابق و روسای جمهور وقت ترکیه و فرانسه و آلمان و روسیه و ملکه الیزابت و هنر پیشه هایی مثل آنتونی کوئین و یول براینر …. بوده است هتل شاه عباس اصفهان بواقع مانند یک موزه از هنر هلی ایرانی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز