گران ترین رم کورسیر کامپیوتر در بازار + قیمت

ژیوار

رم کورسیر کامپیوتر دارای ماژول DDR5 بوده و اغلب با ولتاژ عملیاتی 1.1 ولت به کار می‌رود. این رم فرکانس‌های مختلفی داشته و اغلب گران‌ترین محصولات مربوط به آن دارای حافظه کلی 96 یا 64 گیگابایتی هستند. این رم‌ها که اغلب با رنگ مشکی یا در بعضی موارد سفید به فروش می‌رسند پیکربندی دو مسیره داشته و از دو عدد ماژول حافظه استفاده می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش گران‌ترین رم کورسیر کامپیوتر در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

رم کورسیر کامپیوتر Dominator Titanium RGB 96GB

این رم با نوع حافظه DDR5 عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 26 میلیون و 395 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ماژول DIMM بوده و تعداد ماژول آن دو عدد در نظر گرفته می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به ولتاژ عملیاتی آن اشاره کرد که 1.1 ولت است. این محصول با حجم هر ماژول 48 گیگابایتی و حجم کل حافظه 96 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و پیکربندی دو مسیره دارد. فرکانس این رم 4800 مگاهرتز در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

رم کورسیر کامپیوتر Dominator Platinum RGB 64GB

این رم کورسیر کامپیوتر دارای 288 پین بوده و نوع حافظه و ماژول آن به ترتیب DDR5 و DIMM در نظر گرفته شده است که با قیمت 19 میلیون و 169 هزار تومان به فروش می‌رسد. این رم کورسیر کامپیوتر با نورپردازی RGB در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تعداد ماژول آن نیز دو عدد است. علاوه بر آن، این رم ولتاژ عملیاتی 1.1 ولتی داشته و پیکربندی آن دو مسیره در نظر گرفته می‌شود. حجم هر ماژول در این مدل 32 گیگابایت بوده و حجم کل حافظه 64 گیگابایت است. این رم با فرکانس 6800 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

رم کورسیر کامپیوتر Vengeance RGB 96GB

محصول دیگری که با نوع حافظه DDR5 می‌توان تهیه کرد این رم کورسیر کامپیوتر است که با قیمت 18 میلیون و 369 هزار تومان به فروش می‌رسد. این رم دارای حجم کل حافظه 96 گیگابایتی بوده و حجم هر ماژول آن 48 گیگابایت است. نورپردازی RGB از دیگر قابلیت‌های این رم به حساب می‌آید. علاوه بر آن، این رم دارای فرکانس 5600 مگاهرتز بوده و زمان تاخیر آن 40 نانو ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

رم کورسیر کامپیوتر Dominator Titanium RGB 64GB White

این محصول با قیمت 17 میلیون و 695 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این رم کورسیر کامپیوتر دارای نوع حافظه DDR5 بوده و در آن دو ماژول با حجم جداگانه 32 گیگابایتی به کار رفته است. این محصول که حجم کل حافظه آن 64 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود دارای ولتاژ عملیاتی 1.1 ولتی بوده و پیکربندی دو مسیره دارد. فرکانس به کار رفته در این محصول 4800 مگاهرتز عنوان می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : لپتاپیفایلیپکلیون کامپیوتر
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان