پرفروش ترین گوشی های شیائومی با رم 8 گیگابایتی

5-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12S
لست سکند

در چشم‌انداز شدید رقابتی بازار گوشی‌های هوشمند، شیائومی به طور مداوم برای ارائه طیف متنوعی از دستگاه‌هایی که فناوری پیشرفته را با مقرون‌به‌صرفه بودن ترکیب می‌کند، زبانزد بوده است. در میان مجموعه گسترده شیائومی، گوشی‌های هوشمند مجهز به رم ۸ گیگابایتی توجه و محبوبیت قابل‌توجهی را در میان مصرف‌کنندگانی که به دنبال بهبود عملکرد و قابلیت‌های چندمنظوره هستند، به خود جلب کرده است.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی‌ های شیائومی با رم 8 گیگابایتی را معرفی می‌کند.

1-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro

شیائومی ردمی نوت 11 پرو که به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده مقرون به صرفه در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است که ترکیبی قانع کننده از ویژگی‌های طراحی شده برای پاسخگویی به کاربران مدرن گوشی های هوشمند را در خود جای داده است. Redmi Note 11 Pro با داشتن نمایشگر AMOLED ۶.۶۷ اینچی، تصاویری واضح و انتقال روان را ارائه می دهد و تجربه تماشای همه جانبه ای را برای کاربران در محتوای چند رسانه ای مختلف تضمین می کند. این دستگاه مجهز به رم ۶ یا ۸ گیگابایتی است و عملکردی سریع و پاسخگو را ارائه می‌کند و امکان چندوظیفه‌ای بی‌وقفه و ناوبری نرم‌افزار را فراهم می‌نماید. قیمت این محصول ۱۲ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان است.

1-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro

2-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11S

شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس به عنوان یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده شیائومی است که در سال ۲۰۲۳ به بازار معرفی شد تا به کاربرانی که به دنبال تعادل قیمت و عملکرد هستند، ارائه شود. Redmi Note 11S با داشتن صفحه‌نمایش AMOLED ۶.۴۳ اینچی، تعاملات روان و پاسخگو را تضمین می‌کند و آن را برای مصرف چندرسانه‌ای و استفاده روزمره ایده‌آل می‌کند. این دستگاه مجهز به رم ۶ یا ۸ گیگابایتی است و عملکرد قابل‌اعتمادی را ارائه می‌کند. قیمت این محصول ۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11S

3-گوشی شیائومی مدل POCO M4 Pro

شیائومی POCO M4 Pro به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اقتصادی سال ۲۰۲۳ معرفی شده است که ترکیبی عالی از مقرون‌به‌صرفه بودن و عملکرد را در خود جای‌داده است. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۳  اینچی AMOLED است که تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را برای کاربرانی که درگیر محتوای چندرسانه‌ای یا کارهای روزمره هستند، تضمین می‌کند. POCO M4 Pro مجهز به پردازنده قوی همراه با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی است و عملکرد سریعی را ارائه می‌کند. قیمت این محصول ۱۰ میلیون تومان است.

3-گوشی شیائومی مدل POCO M4 Pro

4-گوشی شیائومی مدل POCO X4 Pro 5G

شیائومی POCO X4 Pro 5G به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند میان‌رده در دیجی‌کالا برجسته است و ترکیبی استثنایی از عملکرد و ویژگی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. این دستگاه که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد، از اتصال G5 پشتیبانی می‌کند و از مرور اینترنت سریع و یکپارچه و تجربه پخش چندرسانه‌ای اطمینان می‌دهد. با برخورداری از نمایشگر بزرگ ۶.۶۷  اینچی AMOLED، کاربران می‌توانند از رنگ‌های زنده و تصاویر روان لذت ببرند درحالی‌که در برنامه‌ها، تماشای فیلم یا بازی می‌کنند. POCO X4 Pro 5G با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی در دسترس است و می‌تواند مولتی تسکینگ و کارهای سخت را به‌راحتی انجام دهد. قیمت این محصول ۱۰ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان است.

4-گوشی شیائومی مدل POCO X4 Pro 5G

5-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12S

شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند شیائومی در ایران ظاهر می‌شود و با ویژگی‌ها و عملکرد چشمگیر خود کاربران را مجذوب خود می‌کند. این دستگاه میان‌رده که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد، دارای صفحه‌نمایش خیره‌کننده ۶.۴۳ اینچی AMOLED است که تجربه تماشای فراگیر با رنگ‌های زنده و جزئیات واضح را به کاربران ارائه می‌دهد. Redmi Note 12S با پشتیبانی از پردازنده قدرتمند و پیکربندی‌های رم ۶ یا ۸ گیگابایتی در دسترس است، عملکرد چندوظیفه‌ای روان و پاسخگویی سریع را تضمین می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد به طور یکپارچه در میان‌برنامه‌ها حرکت کنند و از بازی و محتوای چندرسانه‌ای بدون تأخیر یا کاهش سرعت لذت ببرند. قیمت این محصول ۷ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان است.

5-گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12S

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌های دارای فست شارژ و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانید به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز