گران ترین خودروهای ایران ؛ از نیسان پاترول 20 میلیاردی تا بنز 80 میلیاردی!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در مقابل گران ترین خودروهای ایران ارقام میلیاردی چندان به چشم نمی آید! خرید این خودروها – چه آخرین مدل نیسان پاترول لاکچری باشد چه مرسدس بنز لوکس چشم نواز – فقط از عهده کسانی برمی آید که میلیاردها را بدون مشکل و دلهره خرج کنند!

به گزارش کاماپرس، خرید خودروهای گران قیمت و به عبارتی گران ترین خودروهای موجود در ایران از عهده افراد کم شماری ساخته است. روزنامه هفت صبح در گزارشی به این سوژه پرداخته و نوشته است: معنایی که افراد از خودروی لوکس در ذهنشان دارند متفاوت است؛از کسانی که سانتافه و اپتیما را هم خودروهایی لوکس به حساب می‌آورند تا کسانی که کمتر از رولزرویس و بنتلی را شایسته اطلاق عنوان خودروی لوکس نمی دانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

اما بعضی از خودروهای حاضر در ایران که به تعداد بسیار محدود توانسته‌اند از سد واردات بگذرند یا در مزایده سفارتها پلاک ملی دریافت کنند موقعیت ویژ‌ه‌ای در بازار خودروی ایران دارند و بهتر است آنها را لوکس‌تری نهای ایران بدانیم. این خودروها برخلاف خودروهای گذرموقت محدودیت تردد ندارند و همین باعث شده تا با قیمتهای نجومی و سرگیجه‌آور معامله شوند.

مرسدس بنز SLS AMG؛ قیمت 80 میلیارد تومان

از این مرسدس بنز تنها پنج نسخه در ایران موجود است و جالب است بدانید که  قیمت این مدل محبوب بنز در تیپ بلک سری در دیگر کشورها تا 600 هزار دلار هم بالا رفته است! این خودرو در معامله قبلی اش که در سال 97 انجام شد نیز با قیمت 10 میلیارد تومانی جزو گران‌ترین های بازار بود.

راز آسمان پایتخت

خبرهای پربازدید را بخوانید:

مرسدس بنزSLS اولین خودروی بنز است که تمامی مراحل تولید آن از صفر تا 100 در AMG  انجام شده و پیشرانه 6.2 لیتری آن با 583 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور قویترین پیشرانه تنفس طبیعی زمان خود بود. با این پیشرانه شتاب  SLS  تنها 3.8 ثانیه است و می تواند به حداکثر سرعت 315 کیلومتر در ، ساعت نیز دست پیدا کند.

 

نیسان پاترول 20 میلیارد تومانی

تنها نیسان پاترول پلاک ملی که مدل 2016 است، پارسال پلاک ملی دریافت کرد و با برچسب قیمت 14 میلیارد تومانی در یکی از گالری های شیراز رویت شد. این خودرو از تیپ پلاتینیوم است که نسخه فول آپشن پاترول محسوب می شود و تنها پاترول نیسمو از آن بهتر است.

از جمله آپشن‌های پاترول پلاتینیوم می‌توان به چهار حالت رانندگی، صندلی برقی با ممور، دوربین ۳۶۰، سیستم صوتی باس، صندوق برقی، گرمکن و سردکن صندلی، مانیتور پشت، قفل دیفرانسیل، کی لس استارت و سانروف اشاره کرد. رقیب تویوتا لندکروزر از پیشرانه V8 5.6 لیتری با 405 اسب بخار نیرو و 560 نیوتن متر گشتاور نیرو می‌گیرد.

نسخه کامل این گزارش را در روزنامه هفت صبح یکشنبه 14 شهریورماه بخوانید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “گران ترین خودروهای ایران ؛ از نیسان پاترول 20 میلیاردی تا بنز 80 میلیاردی!

  1. هوشیار گفته:

    من پول شام شبم ندارم تو ایران بعضیها با انقلابی که شد شدن اقا زاده و پولدار البته با سرمایه ملت ایران وای به روزی که گدا شاه شود که تو ایران شد

  2. احمد گفته:

    درامدها را برای مشاغل بر اساس درامد متناظر در کشورهای همسایه حتی جنگ زده مثل عراق کنید. همه هزینه های ما شده به دلار درامدمون به ریال مونده. ریال را هم که تبدیل کردند به ….! که هیچ ارزشی نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز