چگونگی اپلای با معدل پایین در ایتالیا

اپلای با معدل پایین

ایتالیا با توجه به کیفیت بالای آموزش دانشگاه­های آن در لیست بهترین کشورهای جهان برای تحصیل قرار گرفته است و دانشجویان خارجی می‌توانند به آسانی و با شرط معدل برای تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا اقدام کنند. اپلای یا ارائه درخواست برای پذیرش تحصیلی با معدل پایین ، یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی است که این مشکل در دانشگاه‌های ایتالیا برطرف شده و با معدل پایین نیز می‌توان از آنها پذیرش گرفت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نحوه اپلای با معدل پایین در ایتالیا پرداخته است.

دلیل محبوبیت تحصیل در ایتالیا

بسیاری از دانشگاه‌های ایتالیا علاوه بر پذیرش دانشجویان با معدل بالا، برای دانشجویانی که معدل پایینی دارند نیز شرایط تحصیل را فراهم کرده­اند. 40 دانشگاه از مجموع 60 دانشگاه معتبر این کشور در فهرست برترین دانشگاه‌های جهان قرار دارند و این موضوع باعث شده که ایتالیا مقصدی محبوب برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت تحصیلی باشد. در دانشگاه‌های ایتالیا می‌توان به زبان انگلیسی نیز تحصیل کرد؛ چراکه ممکن است آموختن زبان جدید برای برخی از داوطلبان امکان‌پذیر نباشد. تحصیل در دانشگاه‌های ایتالیا، این فرصت را برای دانشجویان مهیا می­کند که در محیطی علمی و باکیفیت درس بخوانند. در این دانشگاه‌ها دوره‌های تحصیلی متفاوتی برای هر رشته برگزار و تمامی رشته‌ها از ارتباطات و هنر گرفته تا علوم مختلف در دانشگاه‌های ایتالیا تدریس می‌شود. همچنین یکی از مزیت‌های تحصیل در ایتالیا این است که انتخاب‌های بسیار متنوعی برای برنامه‌های درسی در دسترس دانشجویان قرار می­گیرد.

بیشتر بخوانید:

تحصیل در ایتالیا

راز آسمان پایتخت

اپلای با معدل پایین-1

نحوه درخواست اپلای برای دانشگاه‌های ایتالیا

به طور کلی می‌توان شرایط پذیرش در دانشگاه­های ایتالیا را در وبسایت‌های رسمی آنها مطالعه و سپس رزومه و مدارک را برای دانشگاه مد نظر ارسال و از این طریق به راحتی و با شرط معدل در ایتالیا تحصیل کرد. متقاضیان برای قبولی اپلای از طریق شرط معدل باید رزومه حرفه‌ای همراه با نمونه کار ارائه دهند؛ چراکه قبولی را تا 90 درصد تضمین می‌کند.

 نحوه اپلای با معدل پایین در ایتالیا

گاهی شرط معدل برای برخی دانشجویان، مانعی بزرگ برای مهاجرت است. این در حالی است که با معدل پایین نیز می‌توان مهارت، علایق و استعدادها را به نقطه قوت‌ تبدیل کرد. برای این کار در فرم‌های اولیه‌ درخواست اپلای باید اطلاعات کافی درباره این موارد را در اختیار کارشناسان دانشگاه قرار داد. همچنین باید به خوبی تجربیات خود را درباره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مورد نظر به کمیته پذیرش انتقال داد.

در مرحله اول باید دانشگاه مذکور را قانع کرد که چرا باید شما را بپذیرد و به عبارت دیگر باید نشان دهید که توانایی انجام چه کارهایی را برای آن دانشگاه دارید. همچنین می‌توانید یکی از بهترین نمونه کارهای مرتبط را به فرم درخواست‌ پیوست کنید. این بهترین کار برای به نمایش گذاشتن تجربیات شما است؛ چراکه در این حالت وجه تمایز شما با دیگر متقاضیان ملموس خواهد بود. در نهایت، رزومه باید به درستی معرف تمام مهارت‌های شما باشد. البته باید به برخی نقاط ضعف خود نیز به طور خلاصه اشاره کنید.

اپلای با معدل پایین

بهترین دانشگاه‌های ایتالیا برای تحصیل

بسیاری از دانشگاه‌های برتر ایتالیا نرخ پذیرش بالایی دارند و این نرخ پذیرش تحصیل، کار را برای دانشجویانی که معدل بالایی ندارند، آسان کرده است؛ چراکه درخواست این دانشجویان به احتمال زیاد در یکی دانشگاه‌ها پذیرفته می‌شود. دانشگاه جان کابوت، پلی تکنیک تورین، میلان، باری آلدو مور، پیزا، آمریکایی رم و بولونیا از بهترین دانشگاه‌های ایتالیا محسوب می­شود.

اپلای با معدل پایین

اخذ ویزا برای اپلای با معدل پایین با “سیم آخر”

موسسه مهاجرتی سیم آخر دارای 19 سال سابقه آموزشی و 5000 اقدام موفق برای اخذ ویزای تحصیلی است؛ بدین جهت با خیال راحت می‌توان مسیر مهاجرت تحصیلی را به این مجموعه سپرد. در کلاس‌های فشرده آکادمی سیم آخر می‌توان سطح زبان خود را بالا برد و برای آزمون‌های IMAT، GRE  و GMAT آماده شد.

علاقه­مندان برای دریافت مشاوره رایگان درباره نحوه اپلای و درخواست بورسیه تحصیلی می­توانند با کارشناسان این مجموعه با شماره تلفن 41405-021 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی https://simeakhar.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز