پیروزی بایدن با 5 رای در یک محله از ایالت نیوهمپشایر!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله «دکسویل نوچ» در ایالت نیوهمپشایر با اعلام زودهنگام نتایج انتخابات، از پیروزی بایدن بر ترامپ با 5 رای در این محله خبر داد.

به گزارش کاماپرس، پیروزی بایدن در یکی از محله های آمریکا که در 60 سال گذشته اولین منطقه در این کشور است که نتایج اولیه انتخابات آمریکا را اعلام می کند شاید برای نامزد دموکرات ها در این انتخابات خوش یمن باشد و او نهایتا انتخابات را برنده شود اما بد نیست بدانید که هیلاری کلینتون نیز 4 سال پیش در این محله پیروز انتخابات بوده است.

بنابه اعلام ایسنا، دو محله در ایالت نیوهمپشایر آمریکا به نام های «دکسویل نوچ» و  «میلسفیلد»، مجموعا با جمعیت ۲۶ نفر اولین نتایج انتخابات را نیمه شب سه‌شنبه اعلام کرده‌اند و براساس آن جو بایدن، نامزد دموکران ها، اولین پیروزی در روز انتخابات را از آن خود کرده و دومین پیروزی نیز به ترامپ نامزد جمهوری خواهان رسیده است.

توضیح این که محله «دکسویل نوچ» در ایالت نیوهمپشایر دقایق اولیه بامداد امروز (سه‌شنبه) به وقت آمریکا نتایج نهایی رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری را در آنجا اعلام کرد و براساس آن، تمامی پنج رای به جو بایدن دموکرات رسید.

اخبار مهم روز را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رقابت شانه به شانه ترامپ با بایدن حتی در محله های ایالت نیوهمپشایر!

شایان ذکر است این منطقه در نزدیکی مرز کانادا، اولین منطقه‌ای در آمریکاست که طی ۶۰ سال گذشته نتایج انتخابات را اعلام می‌کند. هیلاری کلینتون هم در انتخابات ۲۰۱۶ در آنجا به پیروزی رسید.

در عین حال، ۱۲ مایل دورتر در «میلسفیلد» نیوهمپشایر، صندوق‌های رای در اولین دقایق بامداد امروز باز شد. براساس آن، ترامپ در آنجا با ۱۶ رای به پیروزی رسید و بایدن پنج رای به دست آورد.

قوانین انتخاباتی در ایالت نیوهمپشایر به مناطقی با کمتر از ۱۰۰ سکنه اجازه می‌دهد تا حوزه‌های اخذ رای را نیمه شب باز کنند و بعد از آنکه همه رای‌دهندگان ثبت نامی رای دادند، شعب را ببندند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز