پشت پرده تولید دستمال کاغذی (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه استفاده از دستمال کاغذی در کشورهای توسعه یافته بسیار رایج است و در نتیجه رشد شهرنشینی، سالانه حدود 21 میلیون تن دستمال کاغذی در آمریکای شمالی و 6 میلیون تن در اروپا تولید می شود. صنعت تولید دستمال کاغذی گاهی به عاملی برای از بین بردن جنگل ها متهم می شود و به همین دلیل همه روزه شرکت های  بیشتری به استفاده از مواد بازیافتی رو می آورند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرایند تولید دستمال کاغذی در کارخانه را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، دستمال کاغذی به شکلی که ما امروزه می شناسیم در اواسط دهه 1940 میلادی در آمریکا تولید شد و در اوایل دهه 1960 کارخانه های بزرگی در اروپای غربی تولید آن را به صورت انبوه آغاز کردند.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر مصارف بهداشتی، در صنعت بسته بندی نیز از دستمال کاغذی های مخصوصی استفاده می شود. در صنعت بسته بندی، دستمال ها برای لفافه بندی و به عنوان روکشی محافظ برای اشیاء شکننده مورد استفاده قرار می گیرند. در صنعت پوشاک نیز برای این که کفش ها و لباس ها شکل و قالب خودشان را حفظ کنند در داخل شان مقداری دستمال کاغذی مخصوص که معمولاً لوگو برند مورد نظر روی آن نقش بسته است گذاشته می شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز