قوی ترین نسخه پژو 206 آرسی را ببینید (ویدیو)

لست سکند

یکی از نسخه های بسیار جوان پسند پژو 206، مدل آرسی است که هم از لحاظ موتوری و هم از نظر ظاهری با دیگر تیپ ها تفاوت دارد. با این که تولید این خودرو متوقف شده است ولی هنوز هم در سرتاسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد و موتور قوی و چهره خش آن برای بسیاری از افراد جذاب است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پژو 206 آرسی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پژو 206 آرسی در سال 2003 و به پاس موفقیت های تیم پژو در مسابقات رالی در بین سال های 2000 تا 2003 معرفی شد و پس از سه سال، تولید آن در سال 2006 خاتمه یافت. این خودرو هاچ بک در بازار انگستان با اسم GTi 180 و در سایر نقاط جهان با اسم RC  به فروش می رسید.

پژو 206 آرسی از یک پیشرانه 2 لیتری بهره می برد که به لطف سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها و همچنین اعمال تغییراتی در منیفولدهای ورودی و خروجی، می تواند به صورت تنفس طبیعی تا 177 اسب بخار نیرو تولید کند و شتاب صفر تا 100 را به 7.3 ثانیه برساند.

راز آسمان پایتخت

از تجهیزات پژو 206 آرسی می توان به سیستم کنترل کشش  ASR، ترمز بسیار قوی، ضریب دنده های اصلاح شده برای دنده های یک و دو، 6 کیسه هوا، رینگ های 17 اینچی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و اکسل عقب با بازوهای تقویتی اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز