هیوندای آی 10 مدل 2022 ؛ بهترین خودرو شهری برای ایران

هیوندای آی 10 یک خودرو جمع و جور و زیباست که از فضای داخلی مناسبی برخوردار است و رفت و آمد درون شهری را به کاری بسیار آسان تبدیل می کند. هیوندای آی 10 در مقایسه با رقبایی مانند سیتروئن سی 1، پژو 108، کیا پیکانتو و رنو ساندرو از ظاهری اسپرت تر برخوردار است و در سال 2021 برنده جایزه بهترین خودرو کوچک شهری شده است. در آخرین خبرها از واردات خودرو این مدل نیز در فهرست واردات اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هیوندای آی 10 فضای سر و فضای پای مناسبی در اختیار سرنشینانش می گذارد و کابین عریضی دارد که باعث می شود سرنشینان جای بیشتری داشته باشند. محفظه های داخل کابین نیز زیاد هستند. یک سینی بزرگ در جلو دسته دنده تعبیه شده است که برای گوشی موبایل، کیف دستی یا دسته کلید جای کافی دارد. بالای داشبورد نیز یک محفظه دیگر تعبیه شده است که برای یک چتر کوچک بسیار مناسب است.

برخلاف بسیاری از خودروهای شهری، هیوندای آی 10 مدل 2022 پنج نفره است و از این لحاظ بر رقبایش برتری دارد.

آریاک سفر

هیوندای آی 10 با دو نوع موتور مختلف به بازار عرضه می شود که توربوشارژری نیستند و به ترتیب 66 و 83 اسب بخار نیرو تولید می کنند و در کنار گیربکس دستی یا اتوماتیک قرار می گیرند. امکان انتخاب یک موتور 1 لیتری توربوشارژری نیز وجود دارد که 99 اسب بخار نیرو دارد و فقط در کنار گیربکس دستی قرار می گیرد.

هیوندای آی 10 مدل 2022 از تجهیزات مناسبی برخوردار است و حتی تیپ پایه SE نیز از مواردی مانند چراغ های اتوماتیک، تهویه مطبوع، شیشه های برقی در جلو و عقب، کروز کنترل، آینه های جانبی برقی و روکش چرمی غربیلک فرمان و دسته دنده بهره می برد.

چنانچه تیپ SE Connect را خریداری کنید، تجهیزاتی مانند نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی، دوربین دید عقب و رینگ های فولادی 15 اینچی نیز در اختیارتان قرار می گیرند.

در تیپ های Premium و N Line امکان انتخاب سقف دو رنگ نیز وجود دارد.

در بازارهای جهانی، قیمت تیپ پایه SE در حدود  12547 پوند و قیمت تیپ SE Connect با دنده اتوماتیک در حدود  13942 پوند اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “هیوندای آی 10 مدل 2022 ؛ بهترین خودرو شهری برای ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز