پشت پرده چاپ یورو در اروپا (ویدیو)

ژیوار

تولید اسکناس های یورو یک تلاش گروهی است که توسط بانک مرکزی کشورهای این اتحادیه صورت می گیرد. اولین مرحله از فرایند تولید یورو، انجام محاسباتی در مورد تعداد اسکناس هایی است که هر سال مورد نیاز است. اسکناس های نو باید به مقدار کافی وجود داشته باشند تا بتوانند جایگزین اسکناس های فرسوده بشوند و یا بتوانند به تقاضاهای فصلی پاسخ بدهند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرایند چاپ اسکناس های یورو را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، برآورد تعداد اسکناس های مورد نیاز در هر سال، توسط بانک های مرکزی کشورهای اتحادیه اروپا انجام می گیرد تا از کمبود اسکناس در کشورهای عضو پیشگیری بشود. به منظور این که اسکناس ها با هزینه کمتری تولید بشوند، کار چاپ آن ها در کشورهای مختلفی انجام می گیرد. برای مثال در سال 2017 بانک های مرکزی فرانسه، آلمان و ایتالیا 1.7 میلیارد قطعه اسکناس 50 یوریی چاپ کرده اند. این اسکناس ها به تدریج در بین بانک های مرکزی مختلف توزیع می شوند.

دریان سفر امید

در طول فرایند چاپ، صدها تست دستی و اتوماتیک بر روی اسکناس ها صورت می گیرد تا اطمینان حاصل شود اسکناس ها صرفنظر از این که کجا چاپ شده اند، دقیقاً یکسان و یک شکل هستند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز