پرچم کاسیو با گارانتی پوزیترون بر فراز قله دماوند افراشته شد

کاسیو
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت پارس آناهید رایان سیستم فعالیت خود را با عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت کاسیو ژاپن در ایران شروع کرده و هدف اصلی خود را ارتقای آموزش، پیشبرد تکنولوژی و ارائه کالای اصل با کیفیت قرار داده است.

به گزارش کاماپرس، شرکت پارس آناهید رایان سیستم، نماینده انحصاری محصولات کاسیو(CASIO) در ایران، صاحب امتیاز وب سایت فروشگاهیparsgrp.com می­باشد. پرچم برند کاسیو در آستانه سه سالگی این شرکت در ایران توسط یکی از تیم های کوه نوردی استان تهران به قله 5670 متری دماوند صعود کرد و پرچم کاسیو را بر فراز این قله به اهتزاز درآورد. این کوهنوردان در یک برنامه یک روزه موفق شدند از مسیر یال شمال غربی به قله دماوند صعود کنند.این اولین بار است که یک تیم حرفه ای کوه نوردی و با تجربه و مورد تایید فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی با صعود به قله دماوند پرچم یک برند معتبر از صنف ساعت با گارانتی ایرانی را در بام ایران به اهتزاز درمی‌آوردند.

به گزارش ایسنا، شرکت پارس آناهید رایان سیستم، نماینده انحصاری محصولات کاسیو(CASIO) در ایران، صاحب امتیاز وب سایت فروشگاه به نشانی parsgrp.com است . با مراجعه به این آدرس هم می توانند به صورت آنلاین خرید کنند و هم آدرس نشانی نمایندهای معتبر در سراسر ایران را رصد کنند. شرکت پارس آناهید رایان سیستم فعالیت خود را با عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت کاسیو ژاپن 3سال پیش در ایران شروع کرده و هدف اصلی خود را ارتقای آموزش، پیشبرد تکنولوژی و ارائه کالای اصل با کیفیت قرار داده است. کلیه محصولات کاسیو به مدت یک سال از تاریخ صدور ضمانت نامه که تاریخ خرید کالا است، تحت گارانتی شرکت پارس آناهید رایان سیستم، نماینده انحصاری محصولات کاسیو در ایران است. خسارت­های ناشی از آتش­سوزی یا حوادث طبیعی، تعمیر توسط افراد و تعمیرگاههای غیر مجاز، فرسودگی و خسارات وارده به بدنه، بند، شیشه و باتری مشمول گارانتی نیست. خریدار باید بلافاصله پس از خرید و دریافت محصول، اطلاعات و مشخصات لازم را به سامانه پیامکی جهت برقراری گارانتی پیامک نماید. عدم ارسال پیامک به معنی انصراف خریدار از استفاده از گارانتی خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز