پرواز بمب افکن رادارگریز بی 2

صنعت هوانوردی در طول قرن گذشته بارها و بارها طراحی هواپیماها را در جهت بهینه‌سازی مصرف سوخت اصلاح کرده است. این صنعت قرار است در آینده نه چندان دور تحت تأثیر هواپیماهای مثلثی بسیار متفاوت‌تر از گذشته عمل کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از فری ثینک، وزارت دفاع ایالات متحده اخیرا قراردادی ۲۳۵ میلیون دلاری را با استارتاپ جت زیرو منعقد کرده که نشان می‌دهد بمب‌افکن رادارگریز بی-۲ اولین پرواز خود را در سال ۲۰۲۷ انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طراحی بومرنگی، مصرف سوخت و انتشار کربن این هواپیما را در مقایسه با هواپیماهای معمولی به حدود نصف می‌رساند، اما باید دید آیا آزمایش‌ها به اهداف لازم برای شروع تولید عمده دست پیدا خواهند کرد یا خیر.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن پروژه، نیروی هوایی ایالات متحده ممکن است از این طرح برای توسعه‌ تانکرهای سوخت‌گیری کارآمد و هواپیماهای حمل و نقل استفاده کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرواز بمب افکن رادارگریز بی 2

  1. ایرانی ام گفته:

    وقتی که هواپیماهای چند دهه پیش که از اکثر امتحانات جنگی سر بلند بیرون آمدن پس لزومی نداره که بازنشسته بشن!! پس کار بر روی مدرن شدن و بروزرسانی آنها انجام میدن مانند.. B 52 که می‌توانند سرنوشت یک جنگ را عوض کنند!

    • برزوخان سپهری گفته:

      B52 از جا بلند نشده هایپر سونیک با بچها زیر شکمش پودرش مکنه پس بزار خاله مرغه روجوجه هاش باشه

  2. Mohamad ali گفته:

    برتری تکنولوژی در جنگها تا حد زیادی تاثیر داره اما اصل جنگ در فرماندهی و کیفیت نیروها استوار میشه مثل جنگ ویتنام که با فرض برتری تکنولوژی آمریکا این نیروهای ویتکونگ بودن که با فرماندهی ژنرال جیاپ حرف آخر رو زدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز