پروازهای خارجی ایران ایر از سر گرفته شد

ایران ایر
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایران ایر شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران با نام رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که در ایران از ابتدای تأسیس با نام هُما (هواپیمایی ملی ایران) شناخته می‌شود.

به گزارش کاماپرس، ایران‌ایر(هما) که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی فعال در خاورمیانه است هم‌اکنون به بیش از ۴۰ مقصد داخلی و بین‌المللی پرواز انجام می‌دهد. دفتر مرکزی ایران‌ایر در فرودگاه مهرآبادتهران قرار دارد و پایگاه اصلی پروازی این شرکت که بیشتر پروازهای ایران‌ایر از مبدأ یا به مقصد آن انجام می‌شود برای پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد تهران و برای پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی تهران است. هواپیمایی ایران ایر در حال حاضر در حال گسترش شبکه پروازی خود در دوران پساکرونا است. این شرکت هواپیمایی که مانند سایر ایرلاین‌های خارجی و ایرانی پس از شیوع کرونا، پروازهای خود را کنسل کرده بود با سهل گیرانه‌تر شدن قوانین سفر و رفع محدودیت‌های اعمالی کشورها، ابتدا پروازهای خود را در مسیرهای داخلی و سپس در مقاصد خارجی از سر گرفت. هواپیمایی ایران ایر حتی در زمان کنسلی پروازهای خارجی برای بازگرداندن مسافران به ایران پروازهای فوق العاده‌ای به مقاصد بین‌المللی انجام می‌دهد و نقش مهمی در جابجایی مسافران را در شرایط کرونا ایفا می‌کند.
در حال حاضر با باز شدن مرزهای هوایی و سهل گیرانه‌تر شدن قوانین سفر، هواپیمایی هما پروازهای مستقیم خود را به شهرهای اروپایی و مقاصد بین‌المللی آغاز کرده است که می‌توان به  پروازهای هفتگی از تهران به میلان، وین، پاریس، آمستردام، لندن، منچستر و مادرید اشاره کرد.
به گزارش ایسنا، بنابراین اگر قصدخرید بلیط هواپیما را دارید می‌توانید برنامه سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که با پرواز ایران ایر سفر کنید. طبق اعلام رسمی هواپیمایی ایران ایر، ایمنی و سلامت مسافرین همواره برای این ایرلاین حائز اهمیت بوده و به همین دلیل تمامی پروازهای هواپیمایی هما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و این شرکت هواپیمایی برای حفظ ایمنی و سلامت مسافران، با قوانین ویژه‌ای اقدام به جابجایی مسافران می‌کند. برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر در تمامی مقاصد بین المللی با بهترین قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه می‌توانید از طریق سایت فلای تودی اقدام نمایید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : ایران ایر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز