پرفروش ترین چادر مسافرتی 8 نفره در دیجی کالا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه سفر رفتن همراه با خانواده هزینه‌های بسیار زیادی را می‌طلبد. با بالا‌رفتن هزینه اقامت در هتل‌ها و یا اجاره سوییت‌ها، خیلی از ما به فکر آن می‌افتیم که سفر خود را با کمترین هزینه سپری کنیم و بیشتر از آن لذت ببریم. در دل جنگل، کویر که جایی برای اقامت وجود ندارند این چادرهای مسافرتی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند تا از گزند حشرات و حیوانات دور بمانیم و جایی برای استراحت داشته باشیم.

کاماپرس در ادامه پرفروش ترین چادر مسافرتی 8 نفره در تیرماه را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- چادر مسافرتی 8 نفره مدل پارچه ای کد PR-8

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 685 هزار تومان است. جنس پارچه آن از پلی آستر و ستون بندی آن از فلز است. همچنین دارای یک در و یک پنجره برای گردش هوا است. این محصول قابلیت جمع شدن دارد و از دسته چادرهای فنری محسوب می‌شود که احتیاجی به سر هم بندی ندارد، هنگام خروج از کیسه خود‌به‌خود برپا می‌گردد. این محصول دارای کیف حمل و نگهداری است و در رنگ زرشکی آماده فروش است.

راز آسمان پایتخت

2- چادر مسافرتی 8 نفره او تی تی مدل برنو

قیمت این محصول یک میلیون و 300 هزار تومان است. جنس پارچه آن از پلی استر و ستون بندی آن از فایبرگلاس است این ماده نسبت به فلز انعطاف بیشتر و وزن کمتری دارد و سب می‌شود سریع‌تر چادر خود را برپا کنید. این محصول دارای سه پنجره برای تغییر گردش هوای چادر، یک در و چهار گیره است. پوشش ضد آّب و ضد آلودگی بلبرینگ، مقاومت در برابر باد، وجود پشه بند برای درب و تمامی پنجره‌ها از دیگر ویژگی‌های بارز این چادر است. این چادر مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی است. این محصول در شش رنگ آبی، سبز، طوسی، صورتی، طوسی کم رنگ و چند‌رنگ عرضه شده است.

3- چادر مسافرتی 8 نفره آپکس مدل برنو کد B02

قیمت این محصول یک میلیون و 550 هزار تومان است. جنس پارچه آن از برزنت و ضد آب است. این محصول دارای یک درب و سه پنجره است که جنس آن توری حریر ریز بافت است که مانع از ورود حشرات ریز به درون چادر می‌شود. داخل چادر یک جیب و بند آویز سقف وجود دارد و جنس کف آن ضخیم است. شما می‎‌توانید این محصول را در رنگ‌های آبی، سبز، صورتی، بنفش، زرشکی، زیتونی، طوسی، سرمه‌ای و خاکی تهیه کنید.

4- چادر مسافرتی 8 نفره مدل بلند کد PR-9

قیمت این محصول یک میلیون و 804 هزار تومان است. این چادر برزنتی ضدآب از یک در و سه پنجره و فنرهای مقاوم و محکم تشکیل شده است. از جمله مزیت‌های این مدل نسبت به مدل قبلی این است که این محصول گنجایش 8 تا 10 نفر را دارد. سقف بلند آن به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به راحتی بایستید. با کیفی که برای این محصول تعبیه شده است شما می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید و این چادر به علت فنری بودن پس از خروج از کیف، خود‌به‌خود برپا می‌گردد. کاربران می‌توانند این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و سبز تهیه کنند.

5- چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof T22

قیمت این چادر مسافرتی 5 میلیون و 899 هزار تومان است. جنس ستون بندی این محصول از فایبرگلاس و جنس پارچه آن از پلی استر با روکش پلی اورتان است که در برابر عوامل طبیعی مقاومت خوبی دارد و هنگام شروع باران شما می‌توانید در درون چادر استراحت کنید بدون آن‌که نگران خیس شدن باشید. یک در، سه پنجره و سه سیستم گردش هوا، برای تعادل و تهویه محیط درون چادر تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود ساختار دوپوش برای آن است به این معنا که برای چادر یک پوشش اضافه طراحی شده است تا مانع از ورود باران و رطوبت به داخل چادر شود. این چادر برای طبیعت گردی، کمپینگ و بازدید از مکان‌های دیدنی بسیار مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین چادر مسافرتی 8 نفره در دیجی کالا

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    چادر مسافرتی خیلی خوبه کلا باید تو سفر باهات باشه خیلی به کار میاد خصوصا سفرهای راه دور که با ماشین شخصی میری

  2. رامتین ابراهیمی گفته:

    کسی که میخواد حضوری بگیره یه سر به میدان رازی هم بزنه
    فروشگاه ما هم وسایل کوهنوردی خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز