بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چادرهای مسافرتی به دلیل حمل آسان و تنوع جنس و مدلشان بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. از امتیازات یک چادر مسافرتی سازگاری با انواع آب و هوا، ظرفیت و کیفیت مطلوب و قیمت آن است. چادرهای مسافرتی در انواع گوناگون اتوماتیک، عصایی و فنری عرضه می‌شوند. نوع فنری آنها بسیار ساده و سریع قابل استفاده هستند. چادرهای اتوماتیک دارای ارتفاع مناسب و راه اندازی آنها بسیار ساده است. چادر نوع عصای بسیار کوچک و قابل حمل طراحی شده است.

در ادامه کاماپرس به معرفی 3 فروشگاه آنلاین عرضه چادرهای مسافرتی می‌پردازد؛

فروشگاه آنلاین کمپ سفر

فروشگاه آنلاین کمپ سفر یکی از برترین و محبوب ترین فروشگاه های آنلاین لوازم کمپینگ و کوهنوردی در ایران است که در آن انواع چادر کوهنوردی و کمپینگ، طبیعت گردی، مسافرت و کوهنوردی ارتفاع در مدل های مختلف اعم از عصایی، دوپوش، تک پوش، اتومات و… در بهترین برند های روز دنیا و بهترین قیمت با ضمانت اصالت کالا عرضه میگردد.

چادر مسافرتی-کاماپرس

فروشگاه آنلاین ایران کمپینگ

*ایران کمپینگ عرضه کننده برندهای نشنال جئوگرافیک، اسکای‌ واچر و فیلا در حوزه نجوم، سفر و کمپینگ است. این مجموعه در سال 1396 فعالیت خود را با برگزاری کلاس‌های نجوم آغاز کرده است.

*این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش انواع چادرهای مسافرتی تورهای علمی و تفریحی نیز برگزار می‌کند. در وبسایت ایران کمپینگ کتاب‌های علمی و معتبر در زمینه نجوم و سفر عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

فروشگاه آنلاین لوازم کوهنوردی و کمپینگ زردکوه

*فروشگاه اینترنتی زردکوه در سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف این فروشگاه ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان در زمینه سفر ،کوهنوردی و ورزش است.

*خدمات کمپینگ زردکوه شامل گارانتی اصالت کالا، ارسال سریع، پشتیبانی و امکان ارجاع کالا تا هفت روز است. انواع چادرهای مسافرتی‌ متنوع در سایت فروشگاه ارائه می‌شود. زردکوه دارای نماد تجارت الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت است.

نویسنده: نرگس بدری

انتهای پیام

مرتبط با : ایران کمپینگزردکوهکمپ سفر
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز