پرفروش‌ ترین مینی فرز های بازار از نظر استادکاران

معرفی-مینی‌فرز-کاماپرس

اولین دستگاه فرز برقی در سال 1954 میلادی ساخته شد. پس از آن نمونه‌های به‎‌روز و پرقدرت‌ این دستگاه و بعدها مینی فرز، به عنوان نسل جدیدی از فرزها وارد بازار شدند. مینی ‌فرزها با توجه به وزن کمتر و قدرت مناسبی که برای انجام کار بر روی اجسام مختلف دارند، به یکی از ابزار مورد علاقه استادکاران تبدیل شده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی پرفروش‌ترین مینی فرزهای موجود در بازار می‌پردازد:

1-مینی فرز توسن مدل 3260A

قیمت این مینی فرز در زمان تهیه این گزارش 2 میلیون و 100 هزار تومان است. صفحه مینی فرز توسن با قطر 115 میلی‌متر مناسب برای برش و سابیدن آهن است. ولتاژ این دستگاه 220 ولت و توان آن 1010 وات است. به واسطه وجود حفاظ قابل تنظیم در این مینی فرز امنیت شما در حین استفاده از دستگاه تامین می‌شود.

مینی فرز- توسان- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-مینی فرز یوبا کد 115m

شما با پرداخت 1 میلیون و  800 هزار تومان می‌توانید مینی فرز یوبا را تهیه کنید. این مینی فرز سبک و کم‌حجم علاوه بر جابه‌جایی آسان قدرت بالایی برای کار بر روی چوب، سنگ و فلز دارد. سرعت این دستگاه 11000 دور در دقیقه است و سیستم پیشرفته گردش هوای داخلی موجب کاهش فشار بر موتور آن می‌شود.

مینی‌فرز- یوبا-کاماپرس

3-مینی فرز رونیکس مدل3130

قیمت این مینی فرز 1 میلیون و 400 هزار تومان است. قدرت موتور این دستگاه 720 وات و وزن آن 1500 گرم است. با توجه به کم‌صدا بودن این دستگاه شما می‌توانید بدون نگرانی و ایجاد مزاحمت برای دیگران در روزهای تعطیل به کارهای فنی خود بپردازید. می‌توان گفت ظرافت در انجام کارها کلید موفقیت این مینی فرز است.

مینی فرز- رونیکس-کاماپرس

4-مینی فرز صنعتی اینتیمکث کد 1800W

قیمت این دستگاه 1 میلیون و 100 هزار تومان است. از این دستگاه می‌توانید برای برش در زاویه‌های مختلف استفاده کنید. با مینی فرز اینتیمکث می‌توانید سنگ، چوب و فلز را با سرعت دلخواهتان برش دهید. توان 1800 وات پاسخگوی شما برای انجام هر فعالیتی است که اراده کنید.

مینی فرز-اینتیمکث-کاماپرس

5-مینی فرز ادون مدلAG115-1002T

شما با پرداخت 960 هزار تومان صاحب دستگاه مینی فرز ادون به همراه آچار تعویض سنگ و دو عدد ذغال خواهید شد. این مینی فرز 2.6 کیلوگرم وزن دارد و قطر صفحه آن 115 میلی‌متر است. این دستگاه به راحتی برای برش سرامیک‌ها به کمک‌تان می‌آید و با وجود حفاظ صفحه ایمنی‌تان را تأمین می‌کند.

مینی‌فرز-ادون-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز