پرفروش ترین مچ بند هوشمند برای ورزشکاران حرفه ای + قیمت

مچ بند هوشمند برای ورزشکاران حرفه ای کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مچ‌بندهای هوشمند از پرکاربردترین ابزارهای الکترونیکی جانبی به حساب می‌آیند. با این‌که این مچ‌بندها می‌توانند در فعالیت‌های روزمره هم مورد استفاده قرار گیرند، اما بیشترین کارکرد آن‌ها برای افرادی است که ورزش می‌کنند، به‌ویژه ورزشکاران حرفه‌ای که فعالیت‌های بدنی‌شان باید مرتب مورد سنجش و بررسی قرار بگیرد.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین مچ‌ بند هوشمند برای ورزشکاران حرفه‌ای همراه با قیمت را معرفی می‌کند.

مچ‌ بند هوشمند شیائومی مدل Smart Band 7 Pro Global Version

مچ‌بند هوشمند شیائومی 7 پرو با قابلیت سنجش اکسیژن خون، مسافت طی شده و مکان‌یابی، یک مچ‌بند کاملا تخصصی برای ورزشکاران حرفه‌ای به حساب می‌آید.  قیمت این مچ‌بند در حال حاضر حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان است. مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل 7 پرو از دو سیستم عامل آی او اس (ios) و اندروید پشتیبانی می‌کند. شیائومی گلوبال 7 پرو با کنترل وضعبت خواب و استرس و هشدار عدم تحرکی که دارد، کیفیت زندگی ورزشکاران را به‌وضوح افزایش داده و شرایط ورزشی مساعدتری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

مچ بند 7 پرو گلوبال کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مچ‌ بند هوشمند آنر مدل Band 6

این مچ‌بند که با قیمت حدودا 850 هزار تومان توسط کمپانی آنر عرضه شده، یک مچ‌بند مناسب و خوب برای ورزشکاران حرفه‌ای است. آنر مدل 6 با قابلیت کنترل سطح اکسیژن خون و پشتیبانی از بیش از 10 حالت ورزشی، در میان مچ‌بندهای اقتصادی با کیفیت مناسب قرار می‌گیرد. مچ‌بند آنر قابلیت تماس را نداشته و صرفا اعلان آن را نمایش می‌دهد. هم‌چنین جنس بدنه این مچ‌بند پلاستیکی است اما طبق نظر کاربران از کیفیت قابل قبولی به نسبت قیمت برخوردار است.

مچ بند آنر بند 6 کاماپرس

مچ‌ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

مچ بند هوشمند ورژن گلوبال 7 یکی دیگر از مچ بندهای پرفروش شیائومی است که با قیمت حدودی 2 میلیون و 600 هزار تومان عرضه شده است. این مچ‌بند با ظرفیت باتری ۱۸۰ میلی آمپر ساعت که دوام بسیار بالایی دارد و هم‌چنین پشتیبانی از زبان فارسی، جایگاه خوبی را در بین مچ‌بندهای مناسب ورزشکاران حرفه‌ای به دست آورده است. کیفیت خوب صفحه نمایش و روشنی آن، ویجت‌های زیاد، لرزش‌های مناسب و  شفافیت صدا با تنظیم اکولایزر، از دیگر ویژگی‌های شیائومی می بند 7 گلوبال بوده که رضایت کاربران را جلب کرده است.

مچ بند می بند 7 کاماپرس

مچ‌ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

مچ‌بند می بند 8 شیائومی یک مچ‌بند ورزشی ساخت چین است که با قیمت حدودا 1 میلیون و 800 هزار تومان در بازار موجود است. این مچ‌بند علاوه براین‌که از حالت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند، ویژگی‌هایی از قبیل کنترل سلامت و بهداشت زنان، کنترل وضعیت خواب و استرس و پیدا کردن گوشی از طریق ساعت را دارد. بزرگ‌ترین نقطه ضعفی که کاربران برای این مچ‌بند مطرح کرده‌اند، عدم پشتیبانی آن از زبان فارسی است.

مچ بند می بند 8 کاماپرس

مچ‌ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6

هوآوی بند 6 یک مچ‌بند هوشمند تمام عیار برای ورزشکاران حرفه‌ای است. قیمت این مچ‌ بند هوشمند درحال حاضر حدود 990 هزار تومان است که برای این گجت همه‌کاره یک قیمت معقول است. صفحه نمایش بزرگ و واضح، اندازه‌گیری و کنترل اکسیژن و فشار خون و توانایی بررسی 96 حرکت ورزشی از ویژگی‌های قابل توجه در این مچ‌بند است. هوآوی بند 6 با قابلیت ضد اشعه فرابنفش و بند سیلیکونی برای فعالیت‌های طولانی مدت در تابستان و هوای گرم بسیار مناسب است.

مچ بند بند 6 هواوی کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز