گران ترین ساعت هوشمند شیائومی در بازار + قیمت

گران ترین ساعت هوشمند شیائومی در بازار+ قیمت دی 1402 کاماپرس
لست سکند

برند شیائومی در سال‌های اخیر با معرفی و عرضه گجت‌های هوشمند کاربردی، عملکرد خوبی را در بازار کالاهای دیجیتال به نمایش گذاشته است. ساعت‌های هوشمند شیائومی با افزودن قابلیت‌هایی از قبیل سنسور سنجش میزان اکسیژن خون، هم‌رده ساعت‌های هوشمند برندهای حرفه‌ای‌تر مانند اپل و سامسونگ قرار گرفته‌ و کیفیتی مشابه یا در مواردی بالاتر از آن‌ را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، گران‌ترین ساعت هوشمند شیائومی در بازار را به همراه قیمت معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1

ساعت هوشمند S1 از برند شیائومی در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت حدودی 5 میلیون و 400 هزار تومان، به فروش می‌رسد. بند اصلی این ساعت از جنس چرم است که آن را برای استفاده روزمره و رسمی مناسب می‌کند. شیائومی همچنین، برای طرفداران ساعت‌های اسپرت و ورزشی، یک بند اضافی فلوئور نیز فراهم کرده که راحت، سبک و از همه مهم‌تر ضد حساسیت است.

این محصول با نمایشگر 1.43 اینچی با رویه یاقوت، وضوح و شفافیتی بالاتر از ساعت‌هایی با نمایشگرهای شیشه‌ای معمول را به همراه دارد. شیائومی اس وان از همه سنسورهای ضروری یک ساعت هوشمند مانند سنسور سنجش ضربان قلب، اکسیژن و بیش از 100 حرکت ورزشی مختلف، پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های قابل توجه این ساعت برای ورزشکاران حرفه‌ای، قابلیت تشخیص و تمایز فعالیت‌های مختلف ورزشی است که اندازه‌گیری فعالیت‌های قلب و تعیین اکسیژن خون از طریق شناسایی همین تمایز، صورت می‌گیرد.

پاسخ به تماس‌های تلفنی، امکان اتصال به بلوتوث و اسپیکر با صدای مناسب، نمونه‌ای از قابلیت‌های ساعت شیائومی مدل S1 است که از آن یک ساعت هوشمند تمام‌عیار می‌سازد. مشخص نبودن سیستم عامل، از نقاط ضعف اصلی این ساعت است.

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI WATCH 2021

می واچ شیائومی 2021 که در 5 رنگ سفید، سورمه‌ای، مشکی، بژ و طلایی ارائه شده، با قیمت حدودی 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. صفحه نمایشگر  این ساعت، یک نمایشگر با پاسخ سریع و شفافیت و کیفیت تصویر عالی در اندازه 1.39 اینچ است. جنس بدنه MI WATCH 2021، پلی کربنات بوده که همراه یک بند چرمی، آن را به یک ساعت یونی سکس مناسب انواع رویدادهای روزمره و یا اسپرت تبدیل می‌کند.

ساعت هوشمند مدل می واچ 2021، قابلیت پشتیبانی از سه زبان فارسی، انگلیسی و چینی پشتیبانی را دارد. هم‌چنین سنسورهای فشارسنج، کنترل سطح اکسیژن خون، گام‌شمار و سنسور کنترل ضربان قلب در این ساعت فعال هستند. این محصول فاقد قابلیت پاسخ‌گویی به تماس است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI WATCH 2021 کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02

می واچ Mi Watch XMWTCL02 با بند سیلیکونی، مناسب استفاده ورزشی و روزمره است که در سال 2020 توسط شرکت شیائومی معرفی شده و در حال حاضر با قیمت تقریبی 4 میلیون و 800 هزار تومان در بازار عرضه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. صفحه نمایش آمولد (Amoled) می واچ شیائومی همراه با بند سیلیکونی، آن را برای استفاده تا عمق 50 متری آب تا حداکثر 10 دقیقه، مناسب می‌کند.

رزولوشون نمایشگر این ساعت 454×454 پیکسل است که کیفیتی قابل قبول و مطلوب را در بین نمایشگرهای ساعت‌های هوشمند دارد. اتصال به جی پی اس، حسگر شتاب‌سنج، باتری با ظرفیت 420میلی‌آمپر در ساعت و ژیروسکوب، از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 کاماپرس

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active

شیائومی S1 Active، مدل اسپرت‌تر و البته اقتصادی‌تر مدل S1 است که در سه رنگ سفید، مشکی و سورمه‌ای، با قیمت حدودی 4 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این ساعت با بدنه‌ای از جنس پلیمر و بند سیلیکونی، یک ساعت سبک و نرم برای ورزشکاران محسوب می‌شود. نمایشگر 1.43 اینچی آمولد S1 Active به همراه تراکم روشنایی 450 نیت، امکان استفاده از آن را در شدیدترین نورها فراهم می‌کند. باتری اس وان اکتیو شیائومی با یک بار شارژ، بین یک هفته تا دوازده روز قابل استفاده است. S1 Active سنسور شمارش ضربان قلب و سنجش دقیق‌تری نسبت به مدل S1 دارد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز