وام 200 میلیون تومانی با سود 5 درصد / مبلغ اقساط این تسهیلات چقدر است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

اخیرا به منظور جهش تولید مسکن و افزایش ساخت خانه در روستاها وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن در مناطق روستایی تدارک دیده شده است. به گفته یکی از مقامات مسئول، پرداخت این وام طی روزهای جاری به روستاییان واجد شرایط پرداخت خواهد شد و سود این این وام هم پنج درصد خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، از پرداخت این وام به روستاییان خبر داده و بیان کرده که این تسهیلات شرایط خوبی برای ساخت و سازهای روستایی است. محبت‌خواه به این موضوع هم اشاره کرده که با توجه به تعداد زیاد ساکنان روستایی حوالی شهر تهران باید در خصوص این وام اطلاع رسانی درستی صورت بگیرد. این موضوع باعث خواهد شد تا افراد واجد شرایط به درستی از خدمات دولت سیزدهم بهره مند شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق اعلام این مقام مسئول، حداکثر زمان برای بازپرداخت تسهیلات مذکور 20 سال است. میزان اقساط این وام براساس مدت زمان بازپرداخت و میزان سود، یک میلیون و 319 هزار و 911 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط برای این دوره 20 ساله هم 316 میلیون و 778 هزار و 755 تومان است.

جزئیات بیشتر درباره وام 200 میلیون تومانی مسکن روستائیان

بالغ بر 520 روستا در اطراف تهران وجود دارد که بیشتر از 20 خانوار روستایی در این مناطق زندگی می‌کنند. تقریبا یک میلیون نفر جمعیت در این تعداد روستاهای تهران ساکن شده‌اند. قاعدتا بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی تاثیر به سزایی روی زندگی این اقشار خواهد داشت.

اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، قبلا از پرداخت وام 200 میلیون تومانی به روستائیان خبر داده بود. به گفته نیکزاد قرا بود این مبلغ وام از هفته اول بهمن ماه در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار بگیرد و دستورالعمل‌های لازم به بانک‌های عامل ابلاغ شود. با این حال محبت‌خواه زمان پرداخت این وام را از روزهای آتی اعلام کرده است. هنوز مشخص نشده که کدام بانک‌ها عامل برای پرداخت این وام مسکن هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 200 میلیون تومانی با سود 5 درصد / مبلغ اقساط این تسهیلات چقدر است؟

  1. حسین گفته:

    سلام نزدیک به سه الی چهار ماه هست که وام صد میلیونی را متوقف کردن بانک رفاه بهانه جویی میکنن میگن یه سامانه هست که هنوز فعال نشده واقعا ملت مسخره کردن بخشی از وام دادن بخشی هم متوقف کردن یعنی چی ملت مسخره کردن خوب همون اول میگفتین وام نمیدیم…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز