وام قرض الحسنه بانک رسالت به چه افرادی پرداخت می شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک قرض الحسنه رسالت به کارکنان دانشگاه‌های پیام نور در کشور تسهیلات و خدمات اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت در راستای اعطای تسهیلات و خدمات به کارکنان دانشگاه‌های پیام نور در کشور، اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری با رهیار آموزش عالی،  مدیرعامل صندوق پس انداز کارکنان دانشگاه پیام نور و معاون اداری و مالی این دانشگاه کرده است.

اخبار مهم و خواندنی را از دست ندهید:

تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت شامل چه افرادی است؟

این تسهیلات شامل کارکنان عضو صندوق پس انداز کارکنان دانشگاه پیام نور است. ضمن این‌که برای استفاده از این تسهیلات، با تشکیل کانون همیاری اجتماعی کارکنان دانشگاه، این افراد باید ابتدا در سامانه اعتبارسنجی مرآت، اعتبار سنجی کرده و سپس در اینترنت بانک رسالت، برای دریافت این تسهیلات، ثبت درخواست کنند.

راز آسمان پایتخت

دریافت وام قرض الحسنه کارکنان دانشگاه‌های پیام نور چه شرایطی دارد؟

متقاضیان دریافت این تسهیلات، باید با پرداخت حق عضویت تعیین شده، به عضویت صندوق پس انداز کارکنان دانشگاه پیام نور دربیایند.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

گفتنی است، وام قرض الحسنه اعطایی، برای کارمندن تا سقف 15 میلیون تومان و برای اعضای هیئت علمی، تا سقف 20 میلیون تومان با مدت بازپرداخت اقساطی 30 تا 36 ماه در نظر گرفته شده است. ضمن این‌که اگر در تفاهم نامه مذکور با بانک تغییری ایجاد شود، مهلت اقساط بنابر تفاهم نامه جدید محاسبه خواهد شد.

از میزان وام پرداختی، 4 درصد کارمزد به علاوه اولین قسط وام در هنگام واریز کسر شده و همچنین امکان ضمانت سه نفر از وام گیرندگان توسط کارکنان رسمی و دونفر توسط کارکنان قراردادی و پیمانی وجود دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “وام قرض الحسنه بانک رسالت به چه افرادی پرداخت می شود؟

  1. ناشناس گفته:

    اونایی هم که شغلشون آزاد هیچ دیگه خودتونو گرفتین من شوهرم راننده ماشین سنگینه چی نه معیشتی نه وام هیچی دیگه

  2. علی رضایی گفته:

    چرا امتیازات من وامسال من که چندین ساله مشتری بانک رسالت هستیم باید به مجموعه یی بخشیده بشه .مسلما از مامشتریان کسر میشه ودر جای دیگه یی با زد وبند معاوضه میشه .شخصا بعد ازشش سال کارکرد قوی با رسالت دارم از این بانک خداحافظی میکنم .

    • حسام گفته:

      دقیقا من هم این کارو کردم .چون من تما
      م شرایط گرفتن وام رو داشتم بعد جالب اینجا شد که به پایان خدمت گیر دادن .حداقل ۶تا وام گرفتم که هیچ کدوم از این بانک ها کارت پایان خدمت نخواستن .بانک رسالت نوبره

  3. قاسم رنجبر گفته:

    سلام ایا برای واگذاری امتیاز وام
    بانک رسالت نباید چک بر گشتی داشته باشید یا مهم‌نیست

  4. جمشید گفته:

    بله فقط کارمند وام بگیری از مشکلاتت حل بشه وبدهکاری و بی اعتمادی تو جامعه کم بشه کارمند لازم داری برای ضمانت تسهیلات هم که این قشر از مردم نه کارمندن نه شغل درست و حسابی که واقعا پول لازمن تا از اون شرایط در بیان تعلق نمیگیره پس جمع کنید این اراجیف رو بگید تامین حقوق بگیر و بقیه به درک

  5. مهدی گفته:

    من ۵۰۰ میلیون حدود یک سال سپرده دارم چون شغلم آزاده به من وام نمی دین می برین خیرات می کنین ، این اصلا درست نیست

    • آزاده گفته:

      سلام. شما ۵۰۰ میلیونتو بزار بانک قرض الحسنه مهر ایران با کارمزد ۴ درصد کلی وام درست و حسابی میتونید بگیرید. تازه امتیاز حسابتون انقدر بالا میاد که میتونید امتیازتون رو انتقال بدید برای افراد مورد اعتمادتون و با اونا هم وام بگیرید برای خودتون. موفق باشید

  6. حمید گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید….من یکی از مشتریان بانک رسالت هستم.از اولین روز تاسیس این بانک من مشتری این بانک شدم شغلم آزاد و کلی سرمایه توی بانک شما دارم یک بار هم بیشتر وام نگرفتم از بانک رسالت ولی علتش رو نمیفهمم چرا از اعتبار و امتیاز ما مشتریان یک عده دیگه باید وام بگیرن بخاطر همین منم از فردا دیگه با بانک رسالت کار نمیکنم مگر اینکه این قانون رو لغو کنه

    • فرزاد گفته:

      مگه الکیه که امتیاز کسی به شخص دیگری داده شود؟
      دانشگاه پیام نور با سپرده گذاری به کارمندانش وام میدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز