ارزان ترین شاسی بلند ها در بازار ایران

لست سکند

چندسالی است که بازار خرید ماشین‌های شاسی بلند در ایران داغ شده و انواع ماشین‌های شاسی بلند و کراس اوورهای چینی و کره‌ای به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ماشین های شاسی بلند علی‌رغم محبوبیتی که در بازار ایران پیدا کرده‌اند، معمولا به جهت امکاناتی که دارند و همچنین افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو، از قیمت بیشتری به نسبت سایر خودروها برخوردار بوده و موجب شده تا بسیاری از مردم و به ویژه جوانان به دنبال شاسی بلندهای ارزان بازار باشند.

اخبار مهم و پربازدید بازار خودرو را از دست ندهید:

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از شاسی بلندهای ارزان در بازار می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

لیفان ایکس 50 (X50)

قیمت: از 226 میلیون تا 299 میلیون تومان

یکی از شاسی بلندهای ارزان بازار در حال حاضر لیفان ایکس 50 است که یکی از خودروهای چینی وارداتی به ایران است. این خودرو با طراحی شیک و زیبا، یک خودرو کراس‌اوور درون شهری محسوب می‌شود.

لیفان ایکس 50، در مشخصات فنی، از یک پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 102 اسب بخاری برخوردار بوده و از مزایای آن مصرف 6.5 لیتری با استاندارد آلایندگی یورو است. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به سنسور دنده عقب، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم ترمز کمکی، سان روف و … اشاره کرد.

لیفان ایکس 60 (X60)

قیمت: از 254 میلیون تا 390 میلیون تومان

لیفان ایکس 60 به عنوان نسخه ارتقا یافته لیفان ایکس 50 به بازار عرضه شد و یکی از کراس‌اورهای پرفروش بازار داخلی محسوب می‌شود. این خودرو از نظر ظاهری نسبت به نسخه قبلی و به عنوان یک شاسی بلند ارزان، تفاوت محسوسی داشته و دارای یک ظاهر اسپرت و جذاب است.

در بخش مشخصات فنی، این خودرو به پیشرانه 1.8 لیتری با قدرت 131 اسب بخار مجهز شده است. از نظر مصرف سوخت نیز، میانگین سوخت مصرفی لیفان ایکس 60 در هر 100 کیلومتر، بین 8.5 تا 9 لیتر بنزین با استانداراد آلایندگی یورو 5 است.

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به رینگ‌های آلومنیوم ۱۶ اینچی، آینه‌ بغل‌ با تنظیمات برقی، مه‌شکن جلو، روشن شدن خودکار چراغ‌ها با حسگر نور، سانروف برقی ۲ حالته، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، ناوبری ماهواره‌ای، رادیو پخش با ۶ بلندگو، قابلیت تماس تلفنی و ارتباط بلوتوث با گوشی هوشمند، پرده و گرم‌کن شیشه عقب و فرمان تلسکوپی قابل تنظیم اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 22 (X22)

قیمت: از 340 میلیون تا 570 میلیون

ام وی ام ایکس 22 به عنوان یک کراس اوور شهری کوچک توسط شرکت مدیران خودرو به بازار  عرضه می‌شود این خودرو مجهز به پیشرانه 1500 سی سی با قدرت 105 اسب بخاری بوده و در دو نسخه با گریبکس دستی و اتوماتیک به فروش می‌رسد. ضمن این‌که این خودرو دارای انواع امکانات فنی و رفاهی، و همچنین قیمت گذاری منعطفی برای مصرف کنندگان است. ایکس 22 علاوه بر ظاهر جذاب و اسپرت دارای امکانتی چون نمایشگر چند رسانه‌ای 8 اینچی خودرو، فرمان چند منظوره، کامپیوتر سفری، سیستم تهویه مطبوع و دو ایربگ به همراه سیستمهای کمک ترمز است.

ام وی ام ایکس 33 (X33)

قیمت: از 250 میلیون تا 385 میلیون تومان

خودرو ام وی ام ایکس 33 یکی از کراس اوورهای شهری شرکت مدیران خودرو است، که در حال حاضر یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای بازار محسوب می‌شود. از نظر ظاهری، ایکس 22 دارای یک ظاهر جمع و جور و اسپرت است. این خودرو دارای پیشرانه 2000 سی سی با قدرت 136 اسب بخاری بوده و از گریبکس مدرن CVT برخوردار است. مصرف سوخت این خودرو، نزدیک به 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد شده است.

ام وی ام ایکس 33 از نظر فضای داخلی، بسیار جادار بوده و همچنین به انواع آپشن‌ها و امکانات رفاهی چون کروز کنترل، سنسور پارک عقب، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، روکش چرمی فرمان مجهز به دکمه‌های کنترل و روکش چرم، سیستم صوتی با ۴ اسپیکر و هندزفری، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، میرورلینک، سیستم تهویه مطبوع اتومات، صندلی راننده با تنظیمات ۶ حالته دستی، صندلی سرنشین با تنظیمات چهار حالته دستی، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن و سانروف است.

چانگان سی اس 35 (CS35)

قیمت: 392 میلیون تومان

چانگان سی اس 35، نیز یکی دیگر شاسی بلندهای ارزان قیمت بازار محسوب می‌شود. این خودرو در بخش مشخصات فنی دارای قدرت ۱۱۳ اسب بخاری و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. از نظر مصرف سوخت نیز، میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

از نظر طراحی ظاهری، چانگان سی اس 35، یک خودروی جمع جور محسوب شده و چهره‌‌ای تا حدی خشن دارد، اما به طور کلی طراحی ظاهری و استایل بدنه آن قابل قبول بوده و از مزایای این خودرو به به شمار می‌رود. همچنین این خودرو نیز به امکانات رفاهی چون چهار کیسه هوای جلو جانبی، کمربند ایمنی پیش کشنده، سانروف، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، روکش‌های چرمی صندلی‌ها، سنسور دنده عقب، چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، زیر آرنجی مرکزی عقب، آینه‌های جانبی برقی مجهز به راهنما و سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو اشاره کرد.

مرتبط با : ام وی امکرمان موتورمدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین شاسی بلند ها در بازار ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز