هزینه یک شب اقامت در هتل های معروف کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها جزیره کیش با بهره‌مندی از شمار زیادی جاذبه گردشگری و تفریحی در کنار بازارها و مراکز خرید، یکی از گزینه‌های محبوب سفر محسوب می‌شود. همچنین این جزیره قدیمی و زیبا دارای آب و هوای معتدل و مناسبی برای سفر به خصوص در زمستان و بهار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اولین قدم برای تجربه یک سفر لذت‌بخش به کیش، پیدا کردن یک اقامتگاه و هتل مناسب برای اقامت است. کیش به عنوان یکی از جزایر گردشگر پذیر و شیک ایران، دارای هتل‌های لوکس و جذابی است که اقامت در آن‌ها لذت سفر به این جزیره را دوچندان می‌کند.

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی هتل‌های معروف جزیره کیش و هزینه یک شب اقامت در آن‌ها می‌پردازد؛

در همین زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هتل ترنج کیش، یک اقامت لوکس و آرام بر روی آب

قیمت یک شب اقامت: 5 میلیون و 800 هزارتومان‌

هتل ترنج کیش از نظر موقعیت مکانی با واقع شدن در شمال غربی جزیره و بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس، امکان یک اقامت لوکس و بسیار آرام بخش را فراهم می‌کند. هتل ترنج به عنوان نخستین هتل مستقر بر روی آب در خاورمیانه در سال 1394 افتتاح شد. این هتل در دو فاز بر روی آب و ساحل در تطابق با استانداردهای محیط زیست احداث شده است.

هتل ترنج دارای 130 واحد اتاق و سوئیت با کف شیشه‌ای است که امکان مشاهده سطح دریا از اتاق‌ها را به مسافران می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این هتل چشم‌اندازهای بکر و خیره کننده آن به اقیانوس،  مرجان‌ها، فضاهای سبز و ساحل است.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

مجموعه ترنج همچنین دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی از جمله استخر بر روی بام هتل، انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌های باکیفیت ساحلی، سالن اسپا، سالن ماساژ، حمل و نقل با ماشین گلف، کشتی یونانی و کلبه هور، سالن‌های ورزشی مانند سالن یوگا، زمین تنیس و سالن بیلیارد،  حمام آفتاب، خانه بازی کودکان، فروشگاه، آتلیه عکاسی، خشکشویی، اجاره خودرو، قایق های‌چوبی و … است.

این هتل علاوه بر دسترسی آسان به مرکز شهر به ارائه خدمات رایگانی چون هتل با ارائه صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت پرسرعت، سرویس روزانه به مراکز خرید نیز می‌پردازد.

هتل مارینا کیش، اقامت در کنار ساحل خلیج فارس

قیمت یک شب اقامت: 4 میلیون و 109 هزارتومان

یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره کیش، هتل مارینا در کنار نوار ساحل مرجانی خلیج فارس و با 109 اتاق و 2 طبقه است. اتاق‌های این هتل دارای چشم‌اندازهای منحصر به فرد به دریا و پارک مارینا، معماری خارق‌العاده و انواع تجهیزات مدرن هستند. این هتل همچنین از بسیاری از گونه‌های گیاهی جذاب و معماری و دکوراسیون زیبا بهره می‌برد.

موقعیت مکانی هتل مارینا در سواحل مرجانی جزیره، امکان دسترسی مسافران به مسیر دوچرخه سواری در دور جزیره و ورزش‌های آبی مانند غواصی، جت اسکی و .. را فراهم می‌کند. ضمن این‌که خود هتل دارای انواع امکانات تفریحی و رفاهی چون استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های ورزشی چون بدنسازی و ماساژ تایلندی، رستوران اختصاصی، اجاره اتومبیل‌های لوکس، اینترنت پر سرعت، ناهار و بوفه کامل و … است.

هتل میراژ کیش، یک اقامت لوکس و جذاب

قیمت یک شب اقامت: 2 میلیون و 300 هزار تومان

هتل میراژ کیش به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های این جزیره که در سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده، از نظر معماری بسیار جذاب و دوست داشتنی است. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی در یکی از بهترین مناطق این جزیره واقع شده و امکان دسترسی به انواع خدمات شهری و امکانات تفریحی و رفاهی و همچنین ساحل خلیج فارس را دارد. از مزایای این هتل می‌توان به چشم انداز خیره کننده اتاق‌های آن به ساحل و دریا اشاره کرد.

مجموعه اقامتی و تفریحی میراژ دارای امکاناتی چون صندوق امانات، مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی، خشکشویی، سالن بیلیارد، کرایه خودرو بدون راننده، فضای سبز اختصاصی و سالن کنفرانس است.

هتل پانوراما کیش، پیاده روی آرام در جزیره

هزینه یک شب اقامت: 2 میلیون و 300 هزارتومان

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و لوکس جزیره کیش، که به تازگی و از فروردین 98 شروع به کار کرده و بسیار مورد استقبال مسافران قرار گرفته، هتل پانوراما واقع در بلوار رودکی است.

این هتل نیز علاوه بر معماری منحصربه فرد و لوکس، در یکی از بهترین نقاط شهر برای دسترسی مراکز تجاری و ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس واقع شده است. به طوری که یکی از ویژگی‌های جذاب و محبوب این هتل امکان پیاده روی در شهر برای رسیدن به این مکان‌ها و لذت بردن از محیط و آب و هوای خوب جزیره است.

از دیگر امکانات جذاب مجموعه پانوراما، می‌توان به صبحانه ایی اعیانی و مفصل، اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق‌ها، مینی بار اسپیشال، سیستم تلویزیون هوشمند هتلی، ترانسفر فرودگاهی، اجاره ماشین‌های لوکس ، پکیج های ویژه گردشگری، تفریحی و دریایی، خدمات پارک خودرو اشاره کرد. ضمن این‌که این هتل دارای انواع کافی شاپ‌ها و رستوران‌های باکیفیت در لابی و طبقه اول است.

هتل ویدا کیش

هزینه یک شب اقامت: 2 میلیون و 10 هزار تومان

هتل ویدا کیش واقع در مرکز جزیره، به عنوان یکی دیگر از هتل‌های لوکس و تازه ساخت این شهر جزو یکی از هتل‌های محبوب کیش است. هتل ویدا با معماری جذاب و مدرن به شکل اشکال هندسی دارای 144 واحد و 12 طبقه است. از دیگر مزایای اقامت در این هتل بهره‌مندی از چشم‌اندازهای زیبایی از  دریا و انواع فضای سبز و پوشش گیاهی است.

از امکانات تفریحی و رفاهی این مجموعه که در بلوار موج جزیره کیش قرار دارد، می‌توان به رستورانی در طبقه اول هتل با ظرفیت نزدیک به ۳۰۰ نفر، دسترسی آسان به مراکز خرید، پاساژها، ساحل دریای خلیج فارس و پلاژ ساحلی بانوان، سالن‌های همایش، سمینار، آمفی تئاتری لوکس و شیک با دکوراسیونی متفاوت و مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری، پارکینگ، خشکشویی، سالن‌ها و مجموعه ورزشی با امکاناتی چون سالن بیلیارد، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا، ماساژ، حمام ترکی، سونا بخار و خشک، حوضچه آب سرد، زمین بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، و سالن زیبایی اشاره کرد.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز