وقتی خلبان فراموش می کند چرخ ها را باز کند (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازکردن چرخ ها قبل از فرود هواپیما یکی از حیاتی ترین مراحل پرواز در زمان فرود است. معولا این کار در فاصله زمانی مناسبی تا قبل از فرود انجام می شود، اما انگار خلبان شرکت هواپیمایی فدکس اکسپرس این کار را فراموش کرده و خیلی دیر یادش می افتد. در این ویدیو فرود استرس زای این هواپیما را تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوادث روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فدکس اکسپرس بزرگترین شرکت هواپیمایی باربری جهان است که از 12 فرودگاه مرکزی به 375 مقصد در سراسر جهان پرواز انجام می دهد. اکثر هواپیماهای این شرکت جت های باربری هستند که پیشرفته ترین تکنولوژی پروازی را با خود به همراه دارند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “وقتی خلبان فراموش می کند چرخ ها را باز کند (ویدیو)

  1. فرهاد گفته:

    این کجا چرخش دیر باز شد خیلی هم به موقع باز شد ،بعدشم خلبان یادش بره کمک خلبان نداره یا خلبان خودکار ،اسمش هواپیماست با هوشمند ترین دستگاهای ناوبری جی پی اس ،نه اینکه پراید

  2. Khalesi گفته:

    برای جذب مخاطب نباید هر خبر غیر عقلانی را چاپ کنید.اولا در مراحل تیکاف و لندینگ یا فرود در هواپیماها بخصوص هواپیماهای تجاری و مسافری چک لیست وجود دارد که تک تک مراحل توسط خلبان و کمک خلبان کنترل میشود تا لحظه فرود دوم اینکه معمولا هواپیماها توسط برج کنترل از فاصله قابل رویت تحت نظر قرار میگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز