انفجار در موتور هواپیمای مسافربری در لحظه تیک آف (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هواپیمای مسافربری بوئینگ 788 هواپیمایی آنا ANA درست در لحظه تیک آف دچار سانحه شد. این هواپیما در حالی که برای تیک آف آماده می شد، موتور سمت راست آن منفجر شد. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و هواپیمای جایگزین برای پرواز انتخاب شد. در این ویدیو لحظه انفجار را تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوادث روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هواپیمایی آل نیپون ایرویز یا به اختصار آنا بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپنی است و اولین خط هوایی جهان بود که از پیشرفته ترین هواپیمای شرکت بوئینگ یعنی مدل 787 استفاده کرد. این هواپیمایی آنا در حال حاضر 210 فروند هواپیمای مسافربری در اختیار دارد و به بیش از 32 مقصد بین المللی پرواز انجام می دهد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “انفجار در موتور هواپیمای مسافربری در لحظه تیک آف (ویدیو)

  1. ابوالقاسم گفته:

    افریـــــــــــــــــــن واحسنت به خلبان که،: تو این سروصداها وبسته بودن درب وپنجره های هواپیما که هیچ صدا وحتی هوا هم عبور نمیکند متوجه انفجار موتور شدوتوقف کردوگرنه اگر تیک اف را ادامه دادبود ورفته بود اسمان چه حادثه مرگباری اتفاق می افتاد افرین من به نوبه خودم از این خلبان تشکر می کنم شما چطور؟

  2. علیرضا گفته:

    واقعا اقدام خلبان خیلی حرفه ای بود..ولی از تکنولوژی بوئینگ و پیش بینی مخاطرات و واکنش سریع در سیستم طراحی تولیداتش هرگز نباید غافل شد..
    واقعا در مقام‌مقایسه بوئینگ مثل مرسدس هست و ایرباس مثل تویوتا…هردو عالی و سطح بالای استاندارد ولی بوئینگ یه چیز دیگه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز