دیوانه بازی خلبان های روسی با جت های جنگنده (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

به جرات می توان گفت روسیه از آن دست کشورهایی است که خلبان های خبره و چیره دستی را تربیت کرده است. جت های جنگنده روسی نیز در مقایسه با رقبایی که دارند، همواره چست و چابک عمل کرده اند. در این ویدیو مهارت خیره کننده این خلبان های روسی را تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جنگنده سوخو 35 که جزو پیشرفته ترین جت های جنگنده است طبق قرارداد احتمالی تحویل ایران خواهد شد. از طرفی، روسیه به تازگی از جنگنده سوخو 75 رونمایی کرده که ویژگی ها و قابلیت های آن چیزی فرارتر از نبرهای هوایی است و طبق ادعای روسها این جنگنده در زمین و آسمان برتری خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “دیوانه بازی خلبان های روسی با جت های جنگنده (ویدیو)

  1. امیر گفته:

    عملکردشون باید تو جنگ دید نه در اسمان بی خطر هنوز با گذشت این همه سال از جنگ ایران و عراق چندین رکورد جهانی در دستان خلبانان ایرانی هست از جمله هدف قرار دادن جنگنده دشمن از دورترین فاصله و یا زدن ۳ جنگنده فقط با شلیک ۱ موشک و …

  2. دکتر جدید (شیمیست و متالورژیست) گفته:

    اینها دیوانه بازی نیست منجمله شناخت خوب از قوانین فیزیک، خود هواپیما، تسلط بر هواپیما و تمرکز فوق العاده هست. ضمنا کاربرد در جنگ نزدیک داره و همچنین فرار از دست موشکهای دشمن. در جنگ از راه دور البته جنگال و برتری سلاح های با الکترونیک و فیزیک و مکانیک برتر حرف اول را میزنن. آنچه باعث شده سلاح های هوایی روسی ناتوانتر از انواع غربی بنظر بیان این است که منجمله روسها به متحدان خود عمدتا تجهیزات مدرن روی هواپیهماها رادارها و موشکهای مدرن تحویل نمیدهند و انواع صادراتی آنها را یک الی دو نسل عقبتر تجهیز میکنند. برخلاف آمریکا که متحدان اصلی خود را همیشه آپدیت نگه میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز