با 5 هتل محبوب تهران آشنا شوید + هزینه یک شب اقامت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهران به عنوان پایتخت سیاسی، تجاری و اقتصادی کشور در کنار بافت تاریخی و جاذبه‌های تفریحی فراوان مانند پارک‌های جنگلی، مراکز خرید، رستوران‌ها، کاخ‌ها و عمارت‌ها‌ی و.. همواره مسافران و گردشگران زیادی را چه از داخل و چه از خارج کشور به خود جذب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از عوامل مهم در لذت بردن از سفر، انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت است. تهران با توجه به شمار مسافران و اهمیت گردشگری آن دارای انواع هتل‌های لوکس و 5 ستاره با امکانات تفریحی و رفاهی متعدد با توجه به سلیقه تمام مسافران است.

بیشتر بخوانید:

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی 5 هتل محبوب و پرطرفدار پایتخت می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

هتل آزادی تهران، قدیمی و 5 ستاره

حداقل هزینه یک شب اقامت/ اتاق دو تخته: یک میلیون و 105 هزار تومان

هتل آزادی که یکی از هتل‌های قدیمی تهران به حساب می‌آید، جزو یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های این شهر است. این هتل دارای انواع اتاق‌ها با توجه به نیازهای مسافران مانند اتاق استاندارد، اتاق توئین، سوئیت رویال، جونیور، دوبلکس، پرزیدنتال و حتی اتاق مخصوص افراد کم توان است. همه اتاق‌های این هتل با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل آزادی دارای چشم‌انداز کوه‌های البرز هستند.

این هتل از نظر دسترسی به امکانات تفریحی و رفاهی شهر، با قرار گرفتن در 2 بزرگراه چمران و یادگار دارای موقعیت بسیار مناسبی برای دسترسی به نمایشگاه، مجموعه سعدآباد، توچال، پارک ژوارسیک و سالن اجلاس سران است.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

از جمله امکانات تفریحی هتل آزادی می‌توان به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و همچنین سالن‌های ورزشی از جمله سالن ماساژ، جکوزی، سونا، استخر و تنیس روی میز اشاره کرد. ضمنا این هتل انواع خدمات رفاهی مانند پارکینگ، خشکشویی، روم سرویس 24 ساعته، گیفت شاپ، تاکسی سرویس و حتی بیزینس سنتر را ارائه می‌کند.

گفتنی است، هتل آزادی تهران با دارا بودن انواع سالن‌ها با ظرفیت‌های متفاوت گزینه مناسبی برای برگزاری انواع مراسم و مجالس است.

هتل اسپیناس پالاس، لوکس و باشکوه

حداقل هزینه یک شب اقامت/ اتاق دو تخته: یک میلیون و 700 هزار تومان

هتل اسپیناس پالاس برخلاف هتل استقلال دارای قدمت کمی است، اما این هتل یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‎های پایتخت است که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران با چشم اندازی خیره کننده قرار دارد. هتل اسپیناس سعادت آباد دارای 21 طبقه و 400 واحد در انواع متفاوت سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت، بالکن دار رویال خانوادگی، اتاق استاندارد و دبل است. همگی این اتاق‌های به انواع خدمات روز دنیا از جمله دستگاه چای ساز و قهوه ساز، میز کار، اینترنت بی سیم و پرسرعت و روم سرویس 24 ساعته هستند.

اسپیناس پلاس نیز دارای انواع  امکانات تفریحی از جمله رستوران‌ها و کافه‌های باکیفیت است.

هتل اسپیناس بلوار زیبا و خیره کننده

حداقل هزینه یک شب اقامت/ اتاق دو تخته: یک میلیون و 700 هزار تومان

هتل اسپیناس بلوار که در بلوار کشاورز تهران قرار گرفته است نیز به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل که از سال 88 فعالیت خود را آغاز کرده، معماری باشکوه و خاص آن است. از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل نیز در کنار رستوران‌های و کافه‌هایی با منوهای لذیذ و با کیفیت، می‌توان به آرایشگاه، تشریفات ویژه، بدنسازی، ماساژ، چایخانه سنتی و استخر اشاره کرد.

هتل استقلال 5 ستاره

حداقل هزینه یک شب اقامت/ اتاق دو تخته: یک میلیون و 105 هزار تومان

چهارمین هتل لوکس و باشکوه تهران، هتل استقلال با دو برج غربی و شرقی و 552 واحد اتاق و سوئیت است که دارای انواع خدماتی چون مینی بار، تلویزیون، چای ساز، دوش، دو چشم اندازه شهر و کوه‌ها، اینترنت پر سرعت و روم سرویس 24 ساعته هستند.

هتل استقلال تهران همچنین دارای انواع رستوران و کافی شاپ‌های متنوع و لاکچری است. این هتل همچنین به ارائه انواع خدمات مانند پارکینگ، انبار چمدان، خشکشویی و.. می‌پردازد.

از ویژگی‌های مثبت این هتل می‌توان به قیمت‌های مناسب و به صرفه آن در تناسب با میزان امکاناتی که ارائه می‌دهد، اشاره کرد.

در صورتی که برای بازه‌های نمایشگاهی و یا برای سفر کاری عازم تهران هستید، می‌توانید با ثبت شرکت خود در سایت سفرانه هتل استقلال تهران را با تخفیف ویژه مازاد رزرو نمایید و اقامتی لذت‌بخش را تجربه نمایید.

هتل هما با چشم اندازی بی نظیر

حداقل هزینه یک شب اقامت/ اتاق دو تخته: یک میلیون تومان

در نهایت پنجمین هتل 5 ستاره و لوکس تهران، هتل هما با 16 طبقه و 177 واحد اتاق و سوئیت است. از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هتل چشم‌انداز خیره کننده آن به کوه‌های البرز و باغ‌های زیبای هتل است. هتل هما نیز دارای موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برای دسترسی به امکانات شهری از قبیل مراکز خرید ونک، خیابان زیبای ولیعصر، پارک ساعی و موزه زمان است. هتل هما نیز دارای انواع رستوران‌ها و کافه‌های لوکس با منوهای جذاب و خوشمزه در کنار امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی است.

دادپویان
اوج آرام
ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “با 5 هتل محبوب تهران آشنا شوید + هزینه یک شب اقامت

  1. دادا گفته:

    امکانات بهداشتی قدیمی ودمده دارند توالت فرنگی هاشون تهوع آوره برای بروز شدن هزینه نمیکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز