هزینه رزرو تور مشهد با قطار

تور مشهد-کاماپرس
ژیوار

شهر مشهد در روزهای پاییزی خلوت‌تر از همیشه است؛ از این رو تخفیفات پاییزه هتل‌ها و جشنواره‌های خرید در مشهد، فرصت خوبی برای یک سفر ارزان و به یادماندنی است.

تور مشهد با قطار، این هزینه را کمتر و ایده‌آل‌تر هم می‌کند. البته باید توجه داشت که این هزینه باتوجه به تعداد روزهای اقامت، نوع قطار و هتلی که رزرو می‌کنید، متفاوت خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی برخی از جاذبه‌های دیدنی این شهر، نکاتی را در زمینه سفر به مشهد با قطار ارائه کرده است.

جاذبه‌های گردشگری مشهد

هفت حوض: پارک طبیعی هفت حوض، یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های مشهد است. این منطقه در هفت کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد و شامل هفت حوضچه است. وسعت برخی از این حوضچه‌ها به اندازه یک استخر کوچک است که برای شنا و آب‌تنی گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

این بوستان در دل کوه‌های خلج واقع شده و سکوت و آرامش بی‌نظیری را به مهمانان هدیه می‌دهد. صخره‌های سنگی و بزرگ این پارک، زیبایی آن را منحصرد به فرد کرده و می‌توانید عکس‌های هنری خاصی از خود و طبیعت بکر آنجا ثبت کنید.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

خانه داروغه مشهد: خانه داروغه به دستور آخرین داروغه شهر مشهد در اواخر دوره قاجار ساخته شده که امروزه یکی از جاذبه­‌های دیدنی این شهر محسوب می‌شود. این مکان تاریخی در خیابان نواب صفوی واقع شده و حدود 9 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. جاذبه‌های دیدنی دیگری مانند گنبد خشتی، آرامگاه پیرپالان دوز، بازار عباس قلی خان و خانه تاریخی توکلی نیز در حوالی این خانه قرار دارند. اگر علاقه­‌مند به مکان‌های تاریخی هستید، دیدن این مناطق را از دست ندهید.

جاذبه های گردشگری مشهد-کاماپرس

دریاچه چشم سبز، گنبد هارونیه، آرامگاه فردوسی، شاندیز، غار مغان و کوه سنگی نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری خراسان رضوی به شمار می‌رود که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

مراکز خرید ارزان در مشهد

اکثر مراکز خرید ارزان مشهد در نزدیکی حرم قرار دارند که دسترسی را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. در ادامه تعدادی از این مراکز خرید معرفی شده است.

بازار مرکزی: بازار مرکزی یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مشهد به شمار می‌رود که در نزدیکی حرم و چهارراه شهدا قرار گرفته است. گردشگران می‌توانند لباس و انواع سوغاتی‌ را با قیمت و کیفیت مناسب از این بازار سرپوشیده تهیه کنند.

پاساژ نیکاپوش: این پاساژ در مرکز خرید الماس شرق قرار دارد و برای دسترسی به آن می‌توان از اتوبوس‌های نزدیک حرم استفاده کرد. در نیمه دوم سال می­توان خریدهای خود را با تخفیف‌های ویژه پاییزی و زمستانه از این پاساژ انجام داد.

بازار فردوسی: یکی از گزینه‌های ارزان برای خرید در مشهد، بازار فردوسی است که تنها پنج دقیقه از حرم فاصله دارد. در چهار طبقه این بازار، انواع پوشاک، کیف و کفش با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شود.

بازار حکیم: این بازار که در قدیم به بازار روس‌ها معروف بوده، در نزدیکی میدان شهدای مشهد قرار دارد. درصورتی که قصد خرید اجناس خارجی (روسی و چینی) با قیمت مناسب و ارزان دارید، می‌توانید در تور مشهد سری به این بازار بزنید.

مراکز خرید مشهد-کاماپرس

هزینه تور مشهد با قطار

مشهد در بیشتر ایام سال میزبان مسافران داخلی و خارجی بسیاری است که از مسیرهای مختلف هوایی و زمینی، خود را به این شهر می‌رسانند. در این میان، سفر با قطار مزایایی مانند راحتی، امکان استفاده از تخت برای استراحت، ارتباط با افراد جدید، امنیت و بالاخره صرفه جویی در مخارج دارد و به همین دلیل بسیاری از مسافران، سفر ریلی را در صدر گزینه‌های خود برای تور مشهد قرار می‌دهند.

هزینه تور مشهد با قطار، بسته به نوع قطار، هتل و خدماتی که در تور ارائه می‌شود، برای دو شب اقامت از یک میلیون و 500 هزار تا 4 میلیون و 400 هزار تومان متغیر است.

جاذبه های گردشگری مشهد-کاماپرس

«راز آسمان پایتخت»؛ انتخابی مناسب برای تور مشهد با قطار

آژانس راز آسمان پایتخت، تور مشهد با قطار را  برگزار می‌کند. اقامت به مدت سه روز و دو شب در یکی از هتل‌های نزدیک حرم، بلیط رفت و برگشت و وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از جمله خدمات این تور است.

این موسسه مسافرتی از تیم پشتیانی حرفه‌ای برخوردار بوده که در صورت نیاز، پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از تور مشهد با قطار به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز