سفر پاییزی به مشهد با قطار VIP

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفر به مشهد در ایام نوروز طرفداران زیادی دارد و اگر طرفدار جمعیت زیاد و هوای بهاری مشهد باشید، گذراندن بخشی از تعطیلات نوروزی در این کلانشهر می‌تواند بسیار لذت­بخش باشد. البته گرانی و کمیاب بودن بلیط‌ هواپیما در این ایام و جمعیت زیاد مسافران نوروزی ممکن است شما را از این سفر منصرف کند. از سوی دیگر، مشهد در پاییز به دلیل بازگشایی مدارس و همچنین سرمای نسبی هوا، میزبان گردشگران کمتری است؛ بنابراین قیمت تور مشهد در این فصل کاهش قابل ملاحظه‌ای می­یابد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جاذبه‌های گردشگری که در سفر به مشهد می‌توانید به سراغشان بروید، ‌پرداخته است.

آرامگاه پیر پالاندوز

مقبره پیر پالاندوز، یکی از مکان‌های دیدنی مشهد است که در ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) و در خیابان نواب صفوی قرار دارد. این آرامگاه که با تابلوی مقبره شیخ محمد عارف مشخص شده، شامل بنایی چهارگوش با گنبدی بر بالای آن و یک ایوان آجری در جلوی آن است. معماری خاص این بنا به دوران صفویه باز می‌گردد. البته دانستن داستان پیر پالاندوز هم خالی از لطف نیست.

شیخ محمد عارف عباسی، یکی از عرفا بود که در کیمیاگری و خطاطی تبحر داشت. او می‌توانست بدون کار و تلاش نیز زندگی راحتی داشته باشد، اما شغل پالاندوزی را انتخاب کرد و بعدها به پیر پالاندوز معروف شد. اگر به دیدن بناهای قدیمی علاقه دارید، تماشای این آرامگاه را در تور مشهد از دست ندهید.

تور مشهد-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

پارک جنگلی وکیل آباد

پارک جنگلی وکیل آباد، یک جنگل کوچک با امکانات تفریحی و رفاهی زیاد است که فرصت خوبی را برای لذت بردن از طبیعت در اختیارتان می‌گذارد. سرویس بهداشتی، آلاچیق، وسایل بازی کودک و سوپر مارکت در این پارک جنگلی وجود دارد و می‌توانید از بوفه و رستوران آن هم استفاده کنید.

دریاچه یا همان رودخانه فصلی این پارک جنگلی نیز منظره‌ای تماشایی دارد و غذا خوردن در کنار آن تجربه بسیار خوبی خواهد بود. پارک جنگلی وکیل آباد، یکی از مکان‌هایی است که در تور مشهد حتما باید به آن سری بزنید.

تور مشهد-کاماپرس

مرکز خرید وصال

یکی از مراکز خرید در منطقه گردشگری سپاد شهر مشهد، مرکز خرید وصال است. این مرکز خرید شامل 400 مغازه است که در زمینه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، مبلمان، سیسمونی، اسباب بازی، طلا و جواهر، ساعت و بدلیجات و روسری فعالیت می‌کنند. این مرکز خرید امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی مثل رستوران وصال دارد.

تور مشهد-کاماپرس

روستای کنگ

روستای کنگ مشهد، یکی از روستاهای پلکانی ایران است که طبیعت و معماری چشم­نواز را با هم ترکیب کرده و یکی از زیباترین ییلاقات مشهد به شمار می‌رود. جاذبه‌های کنگ شامل تکیه کاروانسرای شاه عباسی و گورستانی قدیمی است که قدمت آن به قبل از اسلام برمی‌گردد. در این روستا می‌توانید طعم انواع میوه‌های تازه‌ مثل زرشک، گردو، توت، آلو و بادام را بچشید. روستای کنگ در فاصله ۲۹ کیلومتری مشهد و ۱۹ کیلومتری طرقبه واقع شده است و یکی از مکان‌های دیدنی در تور مشهد به شمار می‌رود.

تور مشهد-کاماپرس

مجموعه پروفسور بازیما

پارک علمی پروفسور بازیما، یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های موضوعی در ایران است. گردش در این پارک علمی به ویژه برای علاقه‌مندان به رشته زیست و همچنین آناتومی انسان، تجربه جالبی خواهد بود. این مجموعه از آخرین تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های تفریحی استفاده کرده‌ تا اوقاتی جذاب را برای بازدیدکنندگان رقم بزند. شما می‌توانید در حین تفریح، مطالب علمی زیادی یاد بگیرید و با بازی‌هایی که این مجموعه ارائه می‌دهد، هیجان و یادگیری را با هم تلفیق کنید.

تور مشهد-کاماپرس

سفر به مشهد با قطار  VIP

سفر با قطار وی آی پی، یکی از محبوب‌ترین روش‌های سفر به مشهد به شمار می‌رود. در طول سفر با قطار از روی پل‌های زیادی گذر می‌کنید تا به ایستگاه راه آهن مشهد برسید. ایستگاه راه آهن مشهد با معماری خاصی که ترکیبی از طرح ایوان مدائن و پل ورسک است، یکی از اولین جاذبه‌های معماری بوده که در بدو ورود به این شهر با آن روبه­رو می‌شوید. این بنای زیبا در سال 1334 و در زمان حکومت محمدرضا پهلوی ساخته شده است. برای سفر مشهد با قطار از کرج نیز می‌توانید بلیط قطار تهران ‌ـ ‌مشهد را تهیه کرده و از همین مسیر راهی شوید.

تور مشهد-کاماپرس

سفر به مشهد با “راز آسمان پایتخت”

آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت در تلاش است که با ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به مسافران، برای آنان سفر خوشی را رقم بزند. خدمات تور مشهد با قطار VIP که توسط آژانس مسافرتی “راز آسمان پایتخت” ارائه می‌شود، شامل بلیط رفت و برگشت قطار ویژه، دو شب و سه روز اقامت در هتل‌های نزدیک به حرم و صبحانه رایگان است. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، هتل مدنظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور مشهد می‌توانید به وبسایت www.asemanpaytakht.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به برقراری ارتباط با پشتیبانی و کارشناسان این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 02157691000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : راز آسمان پایتخت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز