هر آنچه باید درباره شرکت صنایع غذایی گلستان بدانید

صنایع غذایی گلستان-کاماپرس
لست سکند

شرکت گلستان 550 محصول را به بازار مصرف عرضه می‌کند. این در حالی است که در ابتدا با بسته‌بندی چای، کار خود را آغاز کرده و رفته‌رفته تنوع محصولات خود را افزایش داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی شرکت صنایع غذایی گلستان و سبد متنوع محصولات آن می‌پردازد؛

* محصولات شرکت گلستان شامل چای پاکتی و کیسه ای و انواع مختلف دمنوش و قند و شکر و نبات است. این شرکت همچنین علاوه بر تولید نودل، در حوزه بسته‌بندی حبوبات و غلات و ادویه، آجیل‌های بوداده و زعفران نیز فعال است.

* برندهای هاتی کارا، گل کیس، توینینگز و پردیس که انواع چاشنی، کنسرو و چای را تولید می کنند، زیرمجموعه شرکت گلستان فعالیت می کنند.

راز آسمان پایتخت

* شرکت گلستان، با بهره‌گیری از ناوگان مجهز توزیع و ظرفیت بالا انبارش کالا در فضای 50 هزار مترمربعی، این امکان را دارد که سفارش مشتریان خود در سراسر ایران را در کمترین زمان ممکن تحویل دهد. طبق اطلاعات موجود در سایت گلستان، این شرکت با داشتن 2 هزار و 500 نفر پرسنل، نیاز 9 میلیون مشتری را تامین می‌کند. محصولات این شرکت در 80 هزار مرکز فروش، عرضه می‌شوند.

صنایع غذایی گلستان-کاماپرس

* شرکت گلستان سیستم نرم‌افزاری سپ، به عنوان سیستم برنامه‌‌ریزی منابع سازمان ای.آر.پی را نصب کرده است. نرم‌افزار سپ، کلیه فرایندهای سازمانی، فروش و مدیریت مالی و منابع انسانی و تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام می‌دهد. استفاده از این سیستم در شرکت گلستان، باعث حذف رویه‌های سنتی و هزینه‌بر شده است.

* این شرکت، کارخانه شالیکوبی مجهزی را در شمال کشور تاسیس کرده است. این کارخانه، ابتدا برنج را از لحاظ چهار شاخص کلیدی عطر، قدکشیدگی، طعم و عدم چسبندگی مورد ارزیابی قرار داده و سپس بسته‌بندی می‌کند.

* برخی محصولات شرکت گلستان علاوه بر عرضه داخلی، متقاضیانی در خارج از مرزهای کشور نیز دارند. این محصولات شامل نودل، ادویه‌جات، برنج و پسته هستند که به کشورهای آمریکا، قطر، عراق، کویت، پاکستان و به صورت محدود انگلستان صادر می‌شوند.

* محمد‌رضا گرامی، موسس شرکت گلستان، در زمان حیات خود علاوه بر کار تولیدی، به فعالیت‌‌های خیرخواهانه نیز توجه داشت. مجتمع آموزشی سیدالشهدا یزد و موسسه خیریه فاطمه‌الزهرا شهرستان تفت از جمله این اقدامات است. فرزندان گرامی با توجه به وصیت پدر، در پروژه بیمارستان مهدی کلینیک در مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران همکاری دارند. احداث این واحد درمانی در سال 1391 با همت شرکت گلستان و سایر برند‌های تولیدی، کلید خورد.

* آتیلا پسیانی، هنرمند سینما و تئاتر در چندین تیزر تبلیغاتی شرکت گلستان، حضور داشته است. تصویر این هنرمند در بیلبوردهای شهری گلستان نیز توجه شهروندان را به خود جلب کرد.

صنایع غذایی گلستان-کاماپرس

* شرکت گلستان، صفحه‌‌ای در اینستاگرام با 80 هزار دنبال‌کننده دارد و اطلاعاتی را در مورد محصولات و نحوه فروش آنها منتشر کرده است.

* برای آگاهی بیشتر از نحوه فروش و محصولات شرکت گلستان، به سایت رسمی این شرکت مراجعه شود.

نویسنده: زهرا محتشمی

انتهای پیام

مرتبط با : گلستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز