نقش نرم افزار CRM در افزایش سودآوری کسب و کارها

نرم افزار crm-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به تغییرات روز افزون در بازار کسب و کارها و رقابت شدید، استفاده از نرم­افزارهای CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) برای کسب و کارها بسیار ضروری است. سی آر ام به معنی مدیریت ارتباط با مشتری بوده و به صاحبان کسب و کارها این امکان را می­دهد که فعالیت­های خود را در زمینه فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش بهبود بخشیده و در نتیجه به عملکرد و سودآوری بهتری دست یابند.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی نرم افزار CRM دانا مزایا و ویژگی­ های آن را بررسی کرده است.

افزایش فروش با نرم افزار CRM دانا

کارشناسان فروش می­توانند با استفاده از این نرم افزار از طریق به­کارگیری یکپارچه تلفن، پیامک، ایمیل و سایر گزینه­های ارتباطی آنلاین، با مشتریان خود به صورت بهتر و موثرتری ارتباط برقرار کنند. این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری با زیر نظر گرفتن سطح رضایت مشتریان، امکان افزایش کیفیت خدمات را فراهم می­کند.

این نرم افزار به کارشناسان فروش اجازه می­دهد که سرنخ­های فروش بیشتری بیابند و آ­ن­ها را به فرصت­هایی برای فروش تبدیل کنند. تیم فروش کسب و کارها می­توانند برای انجام کارهای روزمره پرتکرار، از نرم افزار CRM دانا کمک بگیرند و در زمان و هزینه خود صرفه­جویی کنند. با توجه به اینکه کارهای گروهی به ویژه در بخش فروش، اغلب نتایج بهتری دارد، این نرم افزار امکان انجام کارها به صورت تیمی را نیز فراهم کرده است. کاربران از این طریق می­توانند کمپین­های بازاریابی ایجاد کنند، تقویم­های کاری مشترک بسازند و آن­ها را مدیریت کنند.

نرم افزار crm-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مزیت ­های مهم نرم افزار CRM دانا

صاحبان کسب و کار برای انتخاب بهترین نرم افزار CRM نیازمند مقایسه و بررسی نرم افزارهای مشابه از زوایای مختلف هستند. این نرم افزار به بسیاری از نیازهای کاربران به بهترین شکل پاسخ داده و امکان متمرکزسازی همه اطلاعات مشتریان را فراهم کرده است. مشتریان می­توانند با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت خود، یک نرم افزار سفارشی مطابق با نیازهایشان دریافت کنند. این نرم افرار به سادگی با سایر نرم افزارها و سامانه­ها موجود یکپارچه می­شود و به بهبود سرعت و کیفیت فعالیت­ها کمک می­کند.

طراحی مدرن و کاربرسند، مشتریان را برای استفاده از این نرم افزار ترغیب می­کند. همچنین راه­اندازی و یادگیری آن آسان بوده و پس از دریافت و راه­اندازی، امکان تغییرات و توسعه آن وجود دارد. کاربران می­توانند در این نرم افزار به راحتی ماژول­های جدید بسازند و کار با کاغذ و اکسل را کنار بگذارند. قیمت نرم افزار CRM دانا با توجه به سفارش مشتریان انعطاف­پذیر است. این نرم افزار همچنین با ارائه امکانت امنیتی مفید و ضروری، امنیت کاربران خود را تضمین می­کند.

نسخه ابری و محلی نرم افزار  CRM دانا

از نظر ارائه خدمات، نسخه ابری (آنلاین) با نسخه محلی (نصبی) امنیت نسخه ابری و تغییرات در نسخه ابری به سهولت قابل انجام است و پشتیبانی از نسخه ابری و امنیت آن به عهده مجموعه داناپرداز می‌باشد. نسخه ابری، هزینه اولیه کمتری نسبت به نسخه محلی دارد و با خرید آنلاین به راحتی قابل استفاده است. با خرید نسخه محلی، مشتریان هزینه نصب را یک بار پرداخت می­کنند و نیازی به تمدید اشتراک ندارند. استفاده از نسخه محلی به آماده­سازی نرم­افزاری و سخت­افزاری نیازمند است، اما سرعت بالاتری دارد و می­تواند بدون نیاز به اینترنت هم فعالیت کند.

crm-کاماپرس

چه کسانی می‌­توانند از نرم افزار  CRMدانا استفاده کنند؟

مدیران و کارشناسان فروش – از کسب­و­کارهای کوچک گرفته تا شرکت­ها و سازمان­های­ بزرگ – می­توانند برای نظم­دهی و مدیریت کار خود و همچنین پیشرفت و افزایش فروش، این نرم افزار را دریافت کنند. همچنین شرکت­های خدماتی مانند مشاورین املاک و شرکت­های حمل و نقل با توجه به نوع خدماتی که ارائه می­دهند، امکان شخصی­سازی این نرم­افزار را دارند. کسب­وکارهای تولیدی و صنعتی و حتی خرده فروشی­ها هم می­توانند از مزایای نرم افزار CRM دانا بهره­مند شوند.

 

خرید نرم افزار CRM دانا از “داناپرداز”

شرکت داناپرداز با هدف ارائه محصولات نرم­افرازی کارآمد برای کمک به سازمان­ها و کسب­و­کارها در سال 1385 شروع به فعالیت کرد. این شرکت، نرم­افزارهای فوق­العاده­ای طراحی کرده است که حدود 3000 شرکت و سازمان بزرگ از آن استفاده می­کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم­افزار CRM دانا و سایر خدمات شرکت داناپرداز می­توان به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://danapardaz.com مراجعه کرد و در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان داناپرداز نیز می­توان با شماره تلفن 49258000-021 تماس گرفت.

انتهای پیام

 

مرتبط با : داناپرداز
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز