نحوه خرید و ارسال گل به صورت اینترنتی

گل و گیاه
تورهای مسافرتی لحظه آخر

زندگی در آپارتمان و نداشتن حیاط و باغچه‌های قدیمی به این معنا نیست که برای همیشه خودمان را از لذت نگهداری از گل و گیاه و داشتن باغچه ای رنگارنگ محروم کنیم.

به گزارش کاما پرس، از همین امروز دست به کار شوید و تراس خانه تان را به یک محیطی پر از گل های رنگارنگ، درختچه های همیشه سبز و سبزیجاتی که خودتان پرورش داده اید، تبدیل کنید. مهم نیست تراس آپارتمان شما چند متر است، شمالی است یا جنوبی؟! مهم این است که بدانیم گل های مخصوص تراس کدامند؟ با شناخت گیاهان و گل های مناسب تراس می توانید حتی در کوچکترین بالکن جهان هم یک باغچه سرسبز و پرگل بسازید.

آمار کاربرانی که برای آشنایی با گل و گیاهان و خرید آن‌ها در اینترنت جستجو می‌کنند و از وب سایت‌ها و صفحات موجود در شبکه های مجازی دیدن می‌کنند بسیار چشمگیر است و مردم به جای جستجوی گل فروشی در خیابان‌ها، ترجیح می‌دهند از خدمات این سایت‌های اینترنتی استفاده کنند و به صورت آنلاین گل بخرند. در ادامه شما را با نحوه انتخاب گل برای رویدادهای مختلف و خرید گل و گیاهان آشنا می‌کنیم.
برای انتخاب گل و گلدان به چه نکاتی توجه کنیم؟
محیطی که برای قرار دادن گل و گلدان انتخاب می‌شود بسیار مهم است و در انتخاب نوع و تعداد گل تاثیر به سزایی دارد. اگر در منزل یا محل کار، فضایی شلوغ با ترکیب‌های رنگی متفاوت را برای قرار دادن گل و گلدان انتخاب کرده‌اید، استفاده از شاخه‌های تکی سبز کوچک باعث زیباتر شدن محیط و جلوه و نمای بیشتر آن می‌شود. اما در صورتی که فضایی خلوت با رنگ‌های ملایم و روشن را برای قرار دادن آن در نظر گرفته‌اید؛ بهترین انتخاب، استفاده از دسته گل‌هایی با ترکیب رنگ شاد و خاص یا گلدان‌های بزرگ و درختچه‌های سبز است.

چطور برای رویدادهای مختلف گل انتخاب کنیم؟

راز آسمان پایتخت

به گزارش ایسنا، از گل‌ها در رویدادهای مختلف مانند جشن‌ها، مراسم ‌هترحیم و عزاداری، عیادت بیمار، ابراز تشکر و قدردانی، اعیاد و مناسبت‌های دیگر استفاده می‌شود. بنابراین در انتخاب گل‌ها باید به احساس و سلیقه شخص گیرنده‌ی آن توجه کنید. برای هدیه دادن در مراسم‌ رسمی، بهترین انتخاب دسته گل‌های تزئین شده یا سبدهای زیبای گل است و برای مراسم‌ ترحیم، تاج‌های گل انتخاب مناسبی است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز