میدکو؛ صدرنشین امروز بازار بورس

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز شاخص کل بازار بورس با رشد 34 هزار و 962 واحدی که نسبت به چهارشنبه گذشته داشت، به یک میلیون و 351 هزار و 468 واحد تثبیت رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش 4 هزار و 179 واحدی در محدوده 400 هزار و 925 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورسی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در اولین روز کاری این هفته بورس، قیمت سهام تمام نمادهای گروه شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی افزایش پیدا کرد. سهامداران «میدکو»، «فنوال» و «البرز» در بازار بورس روز جاری بیشترین سود را به دست آوردند. اما دارندگان سهام «شلعاب» و «ولیز» بیشترین زیان را متحمل شدند. در بازار بورس امروز، یک میلیون و 121 هزار و 914 معامله ثبت شد که ارزش آن‌ها بیشتر از 82 هزار و 566 میلیارد ریال بود.

میدکو امروز بیشترین اثرگذاری را هم بر روی شاخص کل بورس داشت. پس از آن نمادهای «فملی» و «فارس» اثر زیادی را روی شاخص کل بورس ثبت کردند. هم اکنون ارزش بازاری میدکو، نماد توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، بیشتر از 2 هزار هزار میلیارد ریال است.

راز آسمان پایتخت

حقیقی‌ها بازار بورس را در دست گرفتند

امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد. در واقع با ورود 311 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار بورس، حجم ورودی پول نسبت به چهارشنبه گذشته از 3 هزار برابر بالاتر رفت. در معاملات ثبت شده امروز بیشترین ورود پول حقیقی مربوط به سهام پارسان، گسترش نفت و گاز پارسیان، بود. سپس تاپیکو بیشترین میزان ورود پول حقیقی را در جریان معاملات امروز به ثبت رساند.

همچنین در پایان معاملات نهم مردادماه، ارزش صف‌های خرید نسبت به چهارشنبه گذشته، 51 درصد رشد کرد و برابر 7 هزار و 650 میلیارد ریال اعلام شد. اما صف فروش امروز نسبت به ششم مردادماه کاهش 7 درصدی داشت و به کانال 4 هزار و 810 میلیارد ریالی رسید.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز