معرفی بهترین برند کیک در ایران

لست سکند

کیک یکی از خوشمزه‌ترین میان‌وعده‌ها مخصوصا برای بچه‌هاست؛ به همین خاطر بسیاری افراد به دنبال پیدا کردن بهترین برند کیک در ایران هستند. اما شاید کمتر فردی بداند که کلمه کیک یک واژه اسکاندیناوی قدیمی است که از وایکینگ‌ها گرفته شده. در واقع کیک‌های اولیه در انگستان اساسا نان بودند. واضح‌ترین تفاوت بین کیک و نان شکل گرد و مسطح کیک‌ها و نوع پخت آن بود. روشی که در آن کیک‌ها را یک بار در حین پخت و پز برمی‌گرداندند؛ در حالی که نان‌ها در طول فرایند پخت به حالت عمودی رها می‌شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سابقه کیک‌های اسفنجی به دوران رنسانس باز می‌گردد. این کیک‌ها که با تخم مرغ‌های زده شده خمیر می‌شوند، احتمالا برای اولین بار در اسپانیا به وجود آمده‌اند. کیک‌ها به طور کلی به چندین دسته تقسیم می‌شوند که عمدتا بر اساس مواد تشکیل دهنده و تکنیک‌های مخلوط کردن مواد، طعم و ظاهر آنان متفاوت می‌شود. در ادامه با انواع کیک‌های کارخانه‌ای و همچنین بهترین برند کیک در ایران پرداخته می‌شود؛

کیک کره ای

این محصولات از کره خامه‌ای، شکر، تخم مرغ و آرد تهیه می‌شوند. در این کیک از بکینگ پودر به عنوان خمیرکننده استفاده می‌شود. بهتر است کیک‌های کره‌ای به صورت گرم یا در دمای اتاق سرو شوند. در صورت نیاز به گرم کردن مجدد، بهتر است آن را بر روی یک ورقه پخت با فویل در فر قرار داد و به محض گرم شدن بایستی فر را خاموش کرد.

راز آسمان پایتخت

کیک اسفنجی

کیک اسفنجی به کیک‌هایی گفته می‌شود که نسبت تخم مرغ به آرد آن زیاد باشد. این محصول از تخم مرغ زده شده، شکر و  آرد تهیه می‌شود. کیک‌های اسفنجی سنتی فقط با تخم مرغ خمیر می‌شوند و علت اسفنجی بودن آن‌ها همین است. طعم، بافت و رنگ پخته شده از جمله مسائلی است که در فرآیند تولید کیک اسفنجی با کیفیت تجاری باید در نظر گرفته شود.

کیک شکلاتی

کیک‌های شکلاتی معمولا طرفداران زیادی دارند. درواقع همان کیک‌های کره‌ای، کیک‌های اسفنجی یا انواع دیگر هستند که با شکلات ذوب شده یا پودر کاکائو طعم‌دار شده‌اند.

کیک بدون آرد

کیک‌های بدون آرد معمولا شامل چیزکیک‌های پخته شده و کیک‌های شکلاتی بدون آرد، هستند. این کیک‌ها معمولا بافتی کرمی و ابریشمی دارند. به دلیل نداشتن آرد، غنی‌تر، متراکم‌تر و کدرتر هستند. کیک‌های بدون آرد جایگزین مناسبی برای افرادی است که رژیم غذایی بدون گلوتن دارند. جالب است بدانید که برخی از یهودیانی که پایبند به مراسمات دینی خود هستند، در برخی اعیاد مجاز به خوردن آرد نیستند؛ بنابراین در این ایام با چنین محصولاتی از یکدیگر پذیرایی می‌کنند.

بهترین برند کیک در ایران کدام است؟

کیک‌های کارخانه‌ای بسیاری با انواع طعم‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارند تا به عنوان میان وعده‌ی مناسب در کنار یک نوشیدنی گرم یا سرد سرو شوند. اما اگر علاقمند به تهیه بهترین برند کیک در ایران هستید، باید بدانید کارخانه بنیس با تولید انواع بیسکویت، شکلات، کاپ کیک، کلوچه و کیک‌های لایه‌ای، بسیاری از ذائقه‌ها را راضی کرده است.

کیک براونی، مینی رول روکش‌دار، کیک سوترول بخشی از محصولات شرکت است. این کارخانه مدعی است انواع آزمایش‌های دوره‌ای مانند تست میکروبی، بررسی خطوط تولید و… را مکررا مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بنیس برای وگان‌ها نیز محصولاتی تولید می‌کند.

شکلات‌های تخته‌ای کاملا گیاهی این کارخانه، بدون افزودن شیر و تخم مرغ ساخته می‌شوند. کارخانه بنیس با عرضه پودر کیک در بازار، سلیقه مشتریانیرا در نظر گرفته که تمایل دارند پخت یک کیک گرم و لذیذ را تجربه کنند.

پودر کیک‌های بنیس با چهار طعم متفاوت قابل سفارش هستند. وبسایت شرکت با بارگزاری مجله آنلاین، اطلاعات بسیاری در این صنعت به مخاطبان ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به صفحات اینستاگرام، توییتر، لینکدین و واتسپ بنیس مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بنیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز