مدرن ترین کشتی آتش نشان جهان را بشناسید (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قایق آتش نشان تری فورتی تری، قایقی از کلاس رنجر 4200 است که در بخش دریایی آتش نشانی نیویورک خدمت می کند. این قایق بزرگ ترین قایق تک منظوره آتش نشانی است که تاکنون ساخته شده و بعد از گذشت 50 سال ، نخستین سرمایه گذاری کلانی است که شهر نیویورک در زمینه آتش نشانی انجام داده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مدرن ترین قایق آتش نشان جهان را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، قایق 140 فوتی و 500 تنی تری فورتی فور، که ساختن آن 27 میلیون دلار هزینه داشته است بزرگترین قایق آتش نشان آمریکاست و حداکثر سرعت آن به 18 گره دریایی می رسد. این قایق از آخرین فناوری هایی که در شناورهای دریایی موجود است بهره می برد و می تواند از طریق چهار موتور، در هر دقیقه 190000 لیتر آب را پمپ کند. تعداد خدمه این قایق هفت نفر است و سیستم تصفیه هوای آن می تواند خدمه را از هوای آلوده و مواد شیمیایی خطرناک محافظت کند. این قایق توسط مهندسان نیروی دریایی آمریکا توسعه یافته است و همه استانداردهای ایمنی کشور و همچنین شهر نیویورک را با موفقیت دریافت کرده است.

ناوگان آتش نشانی شهر نیویورک محافظت از 450 مایل ساحل را بر عهده دارد و به این منظور مجهزترین قایق ها را به خدمت گرفته است. در این میان، قایق آتش نشان تری فورتی تری با برخورداری از توپ های آبی بسیار قوی، نقشی بسیار مهم ایفا می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز