درگ تماشایی شورولت کوروت و تسلا پلید (ویدیو)

لست سکند

کمپانی تسلا تواسته است قدرت تسلا مدل اس پلید را به 1020 اسب بخار برساند که رکورد بی سابقه ای است و عزم جدی تسلا برای معرفی خودروهای برقی باکیفیت را به خوبی نشان می دهد، ولی این همه داستان نیست. تسلا پلید که اسم آن از یک خودرو بسیار پر سرعت در فیلم سینمایی جنگ ستارگان برگرفته شده است نشان می دهد که تسلا قصد دارد حد و مرزها را کنار بزند و تحولی جدی در صنعت خودروسازی به وجود بیاورد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که درگ دیدنی تسلا پلید و شورولت کوروت که خودش یکی از خودروهای عملکرد بالا و پرشتاب محسوب می شود را نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تسلا پلید (Plaid) اولین محصول این شرکت است که به سه موتور برقی مجهز شده است، دو موتور بر روی محور عقب و یک موتور روی محور جلو. روتور این موتورهای برقی روکشی از فیبر کربن دارند و همین روکش موتورها را قادر می سازد به دوری برابر با 20000 دور بر دقیقه دست بیابند، یعنی 25 درصد سریع تر از موتورهای قبلی. کمپانی تسلا مدعی است که پلید می تواند 1000 اسب بخار از نیروی 1020 اسبی اش را در به طور کامل به چرخ ها منقل کند و حداکثر سرعتش را به 321 کیلومتر بر ساعت برساند.

به منظور این که تسلا پلید به بیشترین شتاب دست بیابد، باید حالت Drag Strip انتخاب شود. در این حالت باتری به بهترین حالت از آمادگی می رسد و به کمک فنرهای بادی فرمان داده می شود ارتفاع قسمت جلو خودرو را کم کنند. تایرهای جلو نیز درون گلگیرها فرو می روند تا خودرو حالت هجومی به خودش بگیرد و شتاب صفر تا صدی برابر با 2.1 ثانیه را ثبت کند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تسلاشورولت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز