مزدا 6 مدل 2023 با رنگ سفید وارد بازار شد (ویدیو)

لست سکند

مزدا خودروسازی است که همیشه رانندگی پر شور و هیجان را مد نظر داشته است و به همین خاطر است که مزدا 6 مدل 2023 را دستخوش تغییرات زیادی کرده است. این خودرو از سگمت سدان های دیفرانسیل جلو خارج شده و در حال حاضر یک سدان اسپرت شش سیلندر و دیفرانسیل عقب به شمار می آید و می تواند یکی از شگفت انگیزترین سدان های اسپرت و دیفرانسیل عقبی باشد که تاکنون دیده ایم. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مزدا 6 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مزدا 6 نیز مانند دیگر خودروهای بزرگ بر روی پلتفرمی با دیفرانسیل عقب سوار خواهد شد و با سه پیشرانه مختلف که هر کدام از یک استراتژی متفاوت پیروی می کنند به بازار عرضه می شود: یک موتور سنتی بنزینی و چهار زمانه، یک موتور توربودیزل و یک موتور نوآورانه Skyactive-X. این پیشرانه ها در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرند و آن طور که شواهد نشان می دهند قرار است کمپانی مزدا در آینده یکی از پیشرانه های شش سیلندر را هیبریدی کند تا تولید گازهای آلاینده را کاهش بدهد.

راز آسمان پایتخت

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، مزدا 6 جدید یک سدان لوکس یا ظاهری شیک و تأثیرگذار خواهد بود که عملکردی عالی دارد و حتی می تواند به رقابت با محصولات بی ام و بپردازد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مزدا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز