محسن نامجو چرا به مرگ فکر می‌کند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ویدیویی از محسن نامجو در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده که او در آن از رو شدن دست زندگی می گوید و اینکه دیگر حال ادامه دادن ندارد و هر جا که زندگی اش تمام شود راضی است. اما چه دلایلی باعث شده این خواننده به مرگ و رفتن فکر کند؟

به گزارش کاماپرس، تابستان سال گذشته و بعد از داغ شدن هشتگ metoo یا من هم در توییتر-هشتگی درباره قربانیان تجاوز افراد نام آشنا- یکی از کاربران با نام مستعار ماهی با انتشار متنی مدعی شد که محسن نامجو، خواننده ایرانی مقیم خارج از کشور، هفت سال پیش و در خانه یکی از دوستانش به او تجاوز کرده است.

ادعاهای این کاربر ناشناس سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث شد،واکنش محسن نامجو به این ادعا واکنش نشان بدهد. او با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش، ادعاهای مطرح شده را تکذیب کرد و گفت: بسیار غمگین است که این ماجرا بر چهره هنری او اثر گذاشته و حتما بعضی از دوستان یا حتی افراد خانواده یا علاقه‌مندان آثارش، دیگر او را مثل گذشته نمی‌بینند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

نامجو در این ویدیو اعلام کرد که چنین موضوعی را با بیانیه نمی‌تواند پاک کند و امیدوار است که گذر زمان، رفتار، آثار و نوشته‌هایش او را از این ماجرا مبرا کند و حقیقت هرچه هست سریع‌تر آشکار شود.

راز آسمان پایتخت

اما گذر زمان باعث نشد نام او از لیست افرادی که با اتهام تجاوز روبرو بودند پاک شود. هر چند وقت یک بار و وقتی نام فرد جدیدی به لیست اضافه می شد، دوباره نام او هم شنیده می شد و گذر زمان نه تنها نام او را پاک نمی کرد،‌بلکه باعث می شد نام او بارها و بارها شنیده شود.

شاید همین موضع باعث شده محسن نامجو در ویدیویی اشک بریزد و از راضی بودن به مرگ بگوید.چون طبق گفته بعضی از رسانه ها، بعد از مطرح شدن این ادعا توسط یک کاربر در توییتر، این خواننده مقیم خارج از کشور دیگر مثل گذشته در محافل هنری ارج و قربی نداشت و خیلی از دوستان و همکارانش از او فاصله گرفتند.

محسن نامجو در این ویدیو چه می گوید؟

ویدیویی که در چند روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می چرخد ، عجز و ناتوانی این خواننده را نشان می دهد. او در این ویدیو می گوید: من حال ادامه دادن ندارم .صادقانه به زور دارم ادامه می دهم. هر جا این زندگی بایستد و تمام شود راضی هستم. چون دیگر دست زندگی عیان شد، زندگی دستش رو شده و دیگر برای ما چیزی نمانده است.

او در این ویدیو خودش را بی سلاح و بازنده می خواند و می گوید: برای یک آدم بی سلاح و بازنده که هیچ کاری از دستش بر نمی آید، چیزی نمانده است.
خجالت می کشی به خودت تو اینه نگاه کنی و بگویی دارم ملودی می سازم. من چه کاره ام در جهان به عنوان یک آرتیست.خوشا به حال کسی که کار عملی انجام می دهد، حداقل می داند دارد چه کار می کند.
حرفهای نامجو در این ویدیو ناتمام می ماند. او گریه می کند، اما منتقدانش معتقدند اشک تمساح می ریزد تا اتهامی که دامنش را گرفته پاک کند. اتهامی که هنوز صحت یا سقم آن مشخص نشده است.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محسن نامجو چرا به مرگ فکر می‌کند؟

  1. علي گفته:

    نامجوي ملعون اون روزي رو يادت بنداز براي امام ما موزيك…..ساختي يادت هست؟!اون روز روز مرگ تو بودي….
    هر كسي با آل علي در افتاد ور افتاد …هميشه اين رو يادت باشه ملعون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز