سیاوش اسعدی کیست؟

سیاوش اسعدی کارگردان، فیلم نامه نویس و همسر سابق نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی است. کارگردانی که در چند روز گذشته نامش با ادعای جدیدی از طرف یک بازیگر زن سابق سینمای ایران گره خورده است.

به گزارش کاماپرس، سیاوش اسعدی کارگردان است، متولد ۱۳۵۷ و همسر سابق نورا هاشمی تنها دختر گلاب آدینه و مهدی هاشمی. در کارنامه کارگردانی اسعدی فیلمهایی مثل درخونگاه، جیب بر خیابان جنوبی و حوالی اتوبان دیده می شود.

سیاوش اسعدی تا چند روز پیش فقط یک کارگردان معمولی در سینمای ایران بود،‌ اما حالا نامش در کنار ادعای تعرض و تجاور مطرح می شود. یکی از بازیگران سابق تلویزیون و سینمای ایران که سال گذشته مهاجرت جنجالی به کشور ترکیه داشت با انتشار پستی ادعا کرده سیاوش اسعدی در ۱۶ سالگی به او تجاوز کرده است. ادعایی که خیلی زود با واکنش همسر سابق اسعدی یعنی نورا هاشمی روبرو شد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید

او با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش اعلام کرد که حدود ۳ سال است که از همسر سابقش جدا شده و درباره این اتفاق گفت: «این اخبار زودتر از همه به دست من رسیده است و لزومی ندارد این خبرها را برای من بفرستید. نکته دوم این است که من سالها جدا شده ام و به دلایل شخصی لزومی نداشت که این مسئله جدایی رسانه ای شود.»

آریاک سفر

نورا هاشمی در ادامه درباره ادعای این بازیگر زن گفت: « از خبرهایی که منتشر شده متاسف هستم و امیدوارم هر آنچه که عدل است اتفاق بیفتد. »

هاتف علیمردانی کارگردان سینما یکی از هم صنفهای اسعدی با انتشار یک پیام ویدیویی ضمن اظهار همدردی با زنان قربانی تجاوز، از سیاوش اسعدی حمایت کرد و گفت، برخی برای کسب شهرت از آبرو و اعتبار دیگران استفاده می کنند و به سابقه این بازیگر زن برای جلب توجه و کسب شهرت از طریق حاشیه سازی و جنجال آفرینی اشاره کرد .

این بازیگر زن با انتشار چند پست و استوری اعلام کرده در زمان بازی در فیلم سال تحویل مورد تعرض قرار گرفته بود، پروژه ای سینمایی که فیلمبرداری آن در اواسط زمستان سال ۹۴ آغاز اما پس از چند ماه به دلیل مشکلات مالی در اواخر بهار ۹۵ متوقف شد و کار ساخت آن ناتمام ماند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سیاوش اسعدی کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز