حمید صفت و باور بدفرجام پسر مقتول درباره علت قتل

سهیل اسد زاده – پسر فردی که حمید صفت به قتل عمد وی محکوم و رای قصای برای این جرم برای او صادر شده – در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرده، بر این باور است که پدر مرحومش نه به دلیل دفاع حمید از مادر خود بلکه به دلیل اموالش کشته شده است.

به گزارش کاماپرس، پرونده حمید صفت خواننده رپ مشهور با رای قصاص وی به نقطه پایانی نزدیک شده و اگر این رای در دیوان عالی کشور نقض نشود او به چوبه دار سپرده خواهد شد. البته اولیای دم مقتول می توانند با بخشش حمید صفت پایان دیگری برای این ماجرا رقم بزنند اما آنچه از قول آنها در برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی موبایلی در حال همرسانی است حکایت از آن دارد که آنها – حداقل در حال حاضر – اصلا به بخشش فکر نمی کنند.

پسر مقتول : اکنون اصلا به بخشش فکر نمی کنیم

آریاک سفر

موضوع دیگر در مورد اولیای دم که می تواند کار رضایت گرفتن از آنها را برای حمید صفت بسیار دشوار کند باور پسر مقتول – سهیل اسد زاده –  است مبنی بر این که اظهارات حمید در این پرونده مبهم و ناصادقانه بوده است.

پست های متعددی با این مضمون در اینستاگرام از قول سهیل اسدزاده منتشر شده است که در آنها او مدعی شده از روز اول هم گفته است حقیقت ماجرا برای اولیای دم بسیار اهمیت دارد و آنها معتقدند که حمید به خاطر اموال پدرشان، وی را به قتل رسانده است. ناگفته پیداست که این باور می تواند به بزرگترین مانع در مسیر بخشش حمید صفت تبدیل شود و سهیل اسدزاده هم تصریح کرده است که هیچ چیز برای ما صد درصد نیست اما اکنون اصلاً به بخشش فکر نمی کنیم.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز