حسن خمینی از انتخابات ریاست جمهوری 1400 کنار کشید

لست سکند

سید یاسر خمینی برادر کوچک‌تر آیت الله سید حسن خمینی اعلام کرد وی به توصیه آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 منصرف شده است.

به گزارش کاماپرس، پس از مدتها گمانه زنی درباره نامزدی آیت الله سید حسن خمینی نوه امام راحل در انتخابات ریاست جمهوری منابع معتبر خبری از انصراف قطعی و عدم شرکت وی در این انتخابات خبر داده اند.

سایت جماران در این باره از قول سید یاسر خمینی برادر آیت الله حسن خمینی نوشته است:  طی هفته ها و ماه‌های اخیر، اقبال زیادی به اخوی گرامی جناب حاج حسن آقا شد و بزرگان زیادی از عاشقان امام، ایثارگران، مذهبیّون، خانواده های شهداء، سیاسیون و دانشگاهیان کشور ایشان را تنها کسی دانستند که می تواند کشور را با شعار «همه با هم» امام خمینی متحد کند.

وی در ادامه افزود: حاج حسن آقا هنوز این درخواست ها را نپذیرفته بودند. ایشان با تردید در حال مشورت و بررسی جوانب امر بودند تا اینکه امروز مطابق دیدارهای نوبه خود با رهبری به دیدن ایشان رفتند که طی این ملاقات، رهبر انقلاب کاندیداتوری ایشان در انتخابات را به صلاح ندانستند و با بیان اینکه حاج حسن آقا را مانند فرزند خود می دانند، از ایشان خواستند که در شرایط فعلی به این عرصه ورود نکنند.

راز آسمان پایتخت

با توجه به این توصیه، طبیعی است که تصمیم ایشان روشن است و اخوی یقینا تصمیمی برای کاندیداتوری ندارند.

اخبار مهم امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “حسن خمینی از انتخابات ریاست جمهوری 1400 کنار کشید

  1. دکتر گفته:

    کار پسندیده ای نکردی این … فقط تورو کم داشت حیف شد واقعا تلف شدی … مواظب خودت باش و یه کم بخودت برس وزن کم نکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز