لپ تاپ ایسوس دانشجویی را از تکنولایف بخریم یا مقداد آی تی؟

لپ تاپ ایسوس E510MA-N4020 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی در سایت‌های مختلف با قیمت‌های گوناگونی ارائه شده که اغلب بین 12 تا 16 میلیون تومان قیمت دارند. این لپ تاپ برای استفاده عادی و روزمره مناسب بوده و استفاده از آن برای دانشجویان نیز توصیه شده است.

کاماپرس در این گزارش به مقایسه هزینه‌های لپ تاپ ایسوس در دو سایت تکنولایف و مقداد آی تی می‌پردازد.

قیمت لپ تاپ ایسوس E510MA-N4020 در تکنولایف

این لپ تاپ در تکنولایف در زمان تهیه این گزارش با قیمت 13 میلیون و 990 هزار تومان ارائه شده است. گارانتی این مدل 18 ماهه شرکتی بوده و 7 روز ضمانت بازگشت کالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین امکان خرید اقساطی در این سایت وجود دارد. این کالا با رنگ مشکی و سفید در تکنولایف معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت لپ تاپ ایسوس E510MA-N4020 در مقداد آی تی

قیمت لپ تاپ ایسوس E510MA-N4020  در این سایت و در زمان تهیه این گزارش 15 میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. در این سایت نیز گارانتی ایسوس عرضه شده و امکان خرید اقساطی وجود دارد. این کالا در مقداد آی تی تنها با امکان انتخاب رنگ مشکی عرضه شده است.

ویژگی‌های لپ تاپ ایسوس E510MA-N4020

این لپ تاپ با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی طراحی شده و کاربردی عمومی و مالتی مدیا دارد. همچنین این محصول از سری پردازنده Celeron استفاده می‌کند و سازنده پردازنده گرافیکی آن نیز اینتل است. این لپ تاپ ایسوس که ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی را عرضه می‌کند، دارای نوع پنل TFT بوده و وضوح تصویر اچ دی دارد.

این محصول 1.57 کیلوگرمی، با نرخ نوسازی 60 هرتزی طراحی شده و پوشش نمایشگر مات را ارائه می‌دهد. همچنین این لپ تاپ ایسوس دارای ظرفیت باتری 42 وات ساعتی بوده و امکان شارژدهی 2 تا 4 ساعته دارد. نوع باتری آن نیز 3 سلولی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایفمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز